Wiosenne zmiany fryzury? DOBRY FRYZJER W OKOLICY- MOJSALON.EU

11:50:00

#wyszukajsalon







Większość kobiet przy chęci zmiany fryzury często przeżywa to co ja. A mianowicie: do jakiego fryzjera się wybrać? Często zdarzało mi się tak, że wychodziłam nie zadowolona bo nie znałam wszystkich salonów w moim miejscu zamieszkania. Żyjąc w XXI wieku każda z kobiet odczuwa zapewne brak czasu żeby "latać" po mieście i odwiedzać każdy salon dowiadując się na jakich produktach pracują i czy są w stanie zapewnić nam fryzurę, której oczekujemy. Ostatnio wpadłam na stronę http://mojsalon.eu/ i moja reakcja: WOW! Jest to najlepsza WYSZUKIWARKA SALONÓW FRYZJERSKICH jaką znam... a w zasadzie, jedyna jaką znam!

Już wam opisuję o co chodzi i skąd taka moja miła reakcja. Moje miasto nie jest ogromne a mimo wszystko na stronie znalazłam kilka salonów w pobliżu o których nie miałam pojęcia.
Przejdźmy do rzeczy... Strona jest łatwa w obsłudze więc każdy będzie w stanie się poruszać po niej w prosty sposób. Wystarczy wpisać województwo i miejscowość skąd jesteśmy i klikając SZUKAJ przeniesie nas do nazw salonów, które mogą nas zainteresować.

KONKRETNIE:

-możemy sprawdzić godziny otwarcia wybranego fryzjera/kosmetyczki/salonu
- dowiemy się na jakich produktach i kosmetykach pracują
- do naszej wiadomości też są ceny usług w najbliższych salonach
- zapoznać się możemy również z dokładnym adresem i np. numerem kontaktowym

Przeglądając oferty na pewno już wiesz jaki jest dobry fryzjer w Twojej okolicy. Jest to świetna reklama dla właścicieli salonów... a właśnie: Każdy właściciel lub osoba, która poleca dany salon może go dodać na stronę i polecić innym odwiedzającym.

Po przewertowaniu ofert na stronie mogę powiedzieć, że znalazłam MÓJ SALON! i przy okazji dodam inny, który moim zdaniem na prawdę jest warty uwagi. Warto odwiedzić te stronę choćby z "kobiecej ciekawości". Na przyszłość warto mieć asa w rękawie i znać więcej szczegółów o miejscu, które chcemy odwiedzić :)



A BYM ZAPOMNIAŁA...
coś jeszcze zainteresowało mnie na stronie, a dokładnie: Blog mojsalon.eu, świetna sprawa gdzie znajdziemy dużo porad, inspiracji i ciekawych poradników dotyczących urody, zabiegów i trików makijażowych, a także konkursy dla salonów i klientów danych gabinetów :) 




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ale fajna stronka a właściwie wyszukiwarka :) Nie miałam pojęcia o tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja na szczęście znalazłam fajnego fryzjera przez rodzinę mojego chłopaka i jestem szalenie zadowolona, bo przez większość czasu, gdy mieszkałam w Krakowie wracałam do mojego ulubionego fryzjera z Częstochowy. ;) ale taka wyszukiwarka brzmi ciekawie, chociaż nie odważyłabym się na początek na coś więcej niż obcinanie końcówek u takiego fryzjera znalezionego w internecie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Kochana na prawdę świetny wpis! Super pomocny ^^ Uwielbiamy takie! My jednak nie skorzystamy, ale i tak gratulujemy super wpisu :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe rozwiązanie :) aczkolwiek ja mam jedną swoją ulubioną fryzjerkę i w zasadzie tylko do niej chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co, ja nie skorzystam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images