Makijażowy post! | coś na paznokcie

13:41:00

Dziś przyszła do mnie paczuszka od pewnej firmy, jak zawsze wizyta listonosza bardzo cieszy bo od razu wiem, że to jakieś nowości. Tym razem nie wybierałam ubrań a postawiłam na makijaż i paznokcie. Na pierwszym zdjęciu jest puszek, który ma wyglądać na paznokciach jak jedwab. Któraś z was może używała i powie mi czy wygląda to dobrze później po nałożeniu topu ( mówię o hybrydzie)??
Co do lakierów hybrydowych można się spotkać z różnymi opiniami na ich temat więc postanowiłam zamówić i sama spróbować, jak już użyję na pewno podzielę się z wami moją opinią.
Wszystkie produkty mają podpisane linki do siebie więc możecie sprawdzić ceny, inne kolory :)











You Might Also Like

8 komentarze

  1. WOW! Kochana paletka podbiła nasze serca! <3 A ten piaseczek do stylizacji paznokci świetny! Różowy uroczy ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te produkty mam nadzieję, że będziesz zadowolona :) czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wszystkim, którzy mnie znają mój talent do makijażu jest nikły, a nawet i to za dużo powiedziane. Nie potrafię, nie lubię, jedyne co to kreska i rzęsy :D No cóż, bywa. Widzę, że utrzymujesz swój poziom, z czego powinnaś być bardzo dumna, a na dodatek jak na oko przechodnia jak ja, nie tracisz swojej pasji i to jest wspaniałe. Cieszę się również, że choć mnie kompletnie nie interesują tematy makijażu, to z chęcią co jakiś czas tu wpadam, nie zostanę wierną fanką, bo u mnie to rzadkość, ale szanuję taką walkę o perfekcję i przejrzystość. Dobra robota! Ale przecież to wiesz. Miłego i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię te hybrydy, całkiem fajne jakościowo :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te puszki sa cudowne, maziałabym tym i maziała haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty godne polecenia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego puszku, pierwszy raz widzę coś takiego :D Paletka piękna, idealnie moje kolory <3
    Pozdrawiam!!

    worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co, ja sie troszkę boje kosmetyków z chinskich stronek.
    Ale to tylko moje złe przeczucia bo sie boje o moją skórę bo mam tendencje do trądziku ;/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images