lakiery hybrydowe BLING | moje odczucia

11:12:00



Dziś chciałabym Wam pokazać markę lakierów Bling. We wczorajszym poście pokazałam wam 3 lakiery od tej firmy, a dziś postanowiłam je wypróbować. Na sobie mam hybrydę w odcieniu 27, możemy je dostać na różnych stronach internetowych w bardzo niskich cenach.
Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy, tak jak zazwyczaj przy wszystkich innych ciemnych kolorach.
Moim zdaniem jak za taką cenę to hybrydy są naprawdę świetne, nadają połysk, pędzelek jest odpowiedni więc łatwo jest pokryć całą płytkę paznokcia, forma jest odpowiednia nie jest lejąca, może na początku wydawało mi się, że może jest zbyt gęsty, ale chwila ciepła i wszystko wróciło do normy.
 Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, dobre mają to, że na nakrętce jest zbliżony odcień przez co dużo łatwiej wybrać odpowiedni.

Utwardzałam lampą 2 minuty i efekt końcowy jest świetny :)






You Might Also Like

9 komentarze

  1. jeden z moich ulubionych kolorów :) piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcień ;) jestem ciekawa trwałości lakieru ;)
    manicurebymaksimilion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor. Kiedyś chciałam robić hybrydy w domu ale w końcu nie miałam cierpliwości i czasu wszytko sprzedałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A, piękny kolor aby długo sie trzymał !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images