Sezon na wesele!

13:01:00

Już co raz bliżej nas sezon na śluby, wesela i inne tego typu imprezy. Wtedy wypada wyglądać olśniewająco, Panna Młoda musi zachwycać gości i być przez całą noc w centrum uwagi. Co z innymi uroczystościami? Teraz jest czas na 100-dniówki. Pokaże wam stronę gdzie na pewno ciężko będzie oderwać oczy od pięknych sukienek.


Na pierwszy ogień pójdą sukienki dla Panny młodej, które najbardziej mnie zachwyciły. Przy bardziej wyniosłych imprezach do pomocy potrzebne są Druhny- dla nich też zajmiemy się wyborem sukienek.A na sam koniec pokaże wam moich ulubieńców jeśli chodzi o sukienki na 100-dniówkę lub podobne zabawy.




Piękna suknia z odkrytymi plecami i ozdobną koronką. Każda kobieta w swoim dniu chciałaby się poczuć jak prawdziwa księżniczka. Mam wrażenie, że ta sukienka pozwoli nam wyglądać olśniewająco w ten cudowny dzień.

SUKIENKA 2- LINK


Kolejna piękna sukienka, powoli kobiety odchodzą od tego zwyczaju ubierania na swój ślub białych sukienek. Jest to odważne i na pewno pokazuje osobowość danej osoby, ja lubię trzymać się tradycji, ale ta sukienka mnie zaskoczyła. Jest pięknie uszyta, idealny dekolt ozdobiony koronką, która dodaje elegancji.

Teraz sukienki dla pięknych pomocniczek.



Druhny na pewno będą czuły się docenione jeżeli podczas ślubu będą prezentowały się w tak pięknych sukniach.



Kontrast w kolorze bardzo dobrze wpłynie na nastroje. Druhny będą wyglądać pięknie i świetnie się czuć.

Teraz pokażę wam sukienki na studniówkę lub podobne okoliczności. Urzekły mnie delikatnością i kolorem bardzo modnym w tym czasie. Pudrowy róż dodaje zwiewności każdej kreacji.







Sukienki olśniewają swoim wyglądem, wykonaniem, kolorami i tym jak leżą na nas. Na pewno warto wejść na stronę jeżeli w planach mamy nasz ślub, a nawet jeśli nie to bardzo miło popatrzeć i pomarzyć o tym jak to będzie w przyszłości... :)))







You Might Also Like

11 komentarze

  1. Jeśli chodzi o suknię ślubną moim faworytem jest numer 1! Przepiękna i szykowna,idealna na ten wyjątkowy dzień 😍 Chociaż 100-dniówka już dawno za mną,ale sukienka numer2 jest cudowna, dobra również na inne okazje,takie jak np. Wesele :)
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknie ślubne z takich stron to dla mnie pomyłka. Tak jak mówisz mamy w dniu wyglądać jak miliony dolarów a często suknie z takich stron odbiegają od rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak często to widziałam, ale wtedy ludzie jak kupują to chcą zaoszczędzić i kupują z najtanszych zagranicznych stron, tu cena wydaje mi sie byc adekwatna do jakosci :)

      Usuń
    2. Tak często to widziałam, ale wtedy ludzie jak kupują to chcą zaoszczędzić i kupują z najtanszych zagranicznych stron, tu cena wydaje mi sie byc adekwatna do jakosci :)

      Usuń
  3. Nie mój gust aczkolwiek tylko ostatnia sukienka i te niebieskie dla druchen mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki:) Marzy mi się taka sukiena z koronką... Ahhh:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne suknie!:o

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne suknie, jednak na tak ważny dzień jak ślub nie zamawiałabym sukni z takich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne sukienki :) wyglądają cudownie, aczkolwiek nie wiem, czy zdecydowałabym się na zakup ;) u mnie dobór rozmiaru jest bardzo problematyczny :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images