Perfumetki | e-happiness

09:24:00

Nie od dziś wiadomo, że perfumetki to świetny gadżet dla kobiet jak i mężczyzn. Dlaczego? Są małe, poręczne przez co na pewno zmieszczą się w każdej damskiej torebce bądź męskiej kieszeni. Perfumetki, które wam pokaże są z drogerii internetowej: http://www.e-happiness.pl/.


Jak widać na zdjęciu mają one minimalistyczne opakowanie przez co świetnie wyglądają na każdej półce. 
Do sprawdzenia mam odpowiedniki:
20. Carolina Herrera 212 LINK
23. Paco Rabanne Ultraviolet LINK
Nie jestem w stanie powiedzieć czy pachną tak samo jak oryginały, ponieważ w rzeczywistości się z nimi nie spotkałam.
To co mnie w nich zaskoczyło to TRWAŁOŚĆ. Zapach utrzymuje się na ubraniach nawet przez kolejny dzień. Zapachy trafiły w mój gust, nie są zbyt lekkie i zbyt ciężkie, są intensywne co akurat bardzo mi odpowiada.



Jak widać w asortymencie sklepu jest dużo zamienników- jest z czego wybierać. Na pewno każdy z nas ma swój ulubiony perfum, warto mieć mniejszy odpowiednik i zawsze go mieć pod ręką.
Ceny nie są wygórowane, wydaje mi się, że są odpowiednie a nawet niskie. Perfumetki  na każdą kieszeń.
Osobiście jestem bardzo zadowolona, zapach, trwałość- jak najbardziej na plus. Z czystym sercem mogę wam polecić tą perfumerię internetową, korzystając z zamienników na stoiskach jeszcze nigdy  nie spotkałam się z taką intensywnością. Mini perfumy moim zdaniem są świetne :)


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja również posiadam te perfumiki i bardzo mi odpowiadają ;)
    Pozdrawiam
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię perfumetki :) pomagają trochę odciążyć torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie posiadam 33 i 02, ale bardzo często korzystam z tej strony. Uwielbiam próbować nowych zapachów, kilkukrotnie po perfumetkach zdarzyło mi się kupić oryginał i tak, pachnie identycznie no przynajmniej tak trafiłam :) zawsze lubię mieć perfumetnę przy sobie, zajmuje mało jakże cennego miejsca w mojej torebce
    ~w wolnej chwili zapraszam: http://fanaberia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt wydaje się dosyć ciekawy ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images