Yankee Candle

16:23:00

Chyba wszystkim znane zapachowe świece, samplery i woski.

Dziś przychodzę do Was z recenzją wosków. Są to malutkie, poręczne i pięknie pachnące produkty od Yankee Candle. Możemy je kupić na stronie
http://www.goodies.pl/ ( gdzie co miesiąc wybierany jest ZAPACH MIESIĄCA, który jest przeceniony ).
Do wypróbowania wybrałam woski o zapachach: Soft cotton, rainwashed berry, summer flowers, peach smoothie. Do użycia ich potrzebny jest kominek i świeczka bezzapachowa, która rozpuści wosk. Na pierwszy rzut poszedł Soft cotton. Jest to bardzo przyjemny zapach, otulający delikatnością. Porównać mogę do świeżego prania, kiedy ubrania są mięciutkie i pachnące.
Wosk roztapiał się około 30 minut co wystarczyło aby po całym pokoju rozniósł się miły zapach. Woski dają zapach przez około 8 godzin. Dopóki nie wypróbowałam, nie wierzyłam, że zapach jest aż tak intensywny. Dużo świeczek pachnie, ale te roznoszą zapach po całym pomieszczeniu.
Każdy wosk ma inny oryginalny zapach co bardzo mi się podoba. Najlepiej wypróbowałoby się wszystkie, ale jest ich na prawdę spora ilość.








You Might Also Like

5 komentarze

  1. Kocham zapachowe świece <3
    https://www.facebook.com/Jaglusia-1607260202937464/?ref=settings

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie myślałam nad zakupem wosków! Wiesz gdzie kupić taki kominek? Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tej stronie co podałam jest, prawie wszędzie dostaniesz :) w kwiaciarni mogą być :)

      Usuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe! Może skuszę się na takie. Tylko jak tu się zdecydować na zapach jak ich tak dużo
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images