ICON | etui na telefon

13:01:00


    Dostałam do przetestowania etui na telefon. Dla mnie zaskoczeniem było to, że oryginalne wzory tych etui są praktycznie na każdy model telefonu, nie tylko na iPhone- za co ogromny plus. Po wejściu na stronę : http://www.icon.pl/  i przejrzeniu wszystkich motywów wybrałam jeden w pastelowych kolorach, który znacząco przykuł moją uwagę.
    Na paczuszkę czekałam dosłownie kilka dni, czyli dostawa szybka i bez utrudnień.
    Kolejnym plusem jest zapakowanie, widać od razu, że pakowane z sercem i dokładnością. Wiadomo, że najważniejsze pierwsze wrażenie a gdy listonosz przyniósł mi paczkę to naprawdę mogę powiedzieć, że pierwszy raz spotkałam się z tak ładnie zapakowanym produktem.


   Etui jest idealnie dopasowane do telefonu, bardzo mocno przylega do telefonu przez co mam pewność, że chroni przed zniszczeniami spowodowanymi upadkami. Bardzo łatwo jest je założyć, wykonane jest z mocnego materiału dzięki czemu nie odkształca się przy zgięciach, jest miłe w dotyku- nie jest to typowa guma, motyw jest lekko matowy.




Etui ma wycięcia na ładowarkę, przyciski, aparat czy wejście na słuchawki. Jest to o tyle dobre, że nie ma problemów np. z mocnym przyciskaniem żeby odblokować nasz telefon.

Modne w tym sezonie pastelowe barwy na pewno przykują uwagę nie jednej osoby, ale jeżeli wolicie bardziej podstawowe kolory i wzory to możecie się z nimi spotkać na stronie i wybrać etui idealne dla siebie!









You Might Also Like

27 komentarze

  1. Fajne etui, aż weszłam na stronę aby poprzeglądać czy coś znajdzie się do mojego modelu telefonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ! Jakie genialne ;3 Super się prezentuje :)) Rewelacyjny wpis ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, podobają mi się takie imitacje kamienia, bardzo klasyczne :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne etui ! nie widziałam jeszcze takiego, bardzo kolorowe i pozytywne !

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow cudowne. Mam nadzieje że na mój telefon też będzie :)
    obserwuje ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jest to etui, ma piękne kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne etui. Bardzo mi się podoba, przydałoby mi się takie. Obserwuję:)Zapraszam do mnie na rozdanie, które trwa do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny motyw! Pierwsze słysze o tej firmie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami nowe rzeczy dla nas są ciekawe :))

      Usuń
  9. Etui wygląda świetnie chyba zajrzę do nich na stronkę zobaczyć co maja ciekawego w swoim asortymencie... Świetny wpis pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy chyba ten sam telefon, i wszędzie szukam case innych niż te silikonowe. Chyba się skuszę! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne, mojej żonie by się spodobało. Ona lubi takie kolorowe, często kupuje z Beeyo. Może sprezentuje jej tym razem takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada pięknie, moze nawet cos kiedyś od nich zamówię! Chyba głównie se względu na pakowanie przesyłki!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/but-tomorrow-well-be-shining-brighter.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne etui , a jaka była jego cena? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na stronie masz ceny etuo.pl :))

      Usuń
  14. Zapakowanie przesyłki cudowne <3 uwielbiam rzeczy owinięte papierem ;) co do samego etui wybrałabym chyba kolor niebieski tych maziai - cudny wzór. ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images