BRWI I PAZNOKCIE

16:33:00

Ostatnio dostałam na http://ask.fm/Ewciakkkk pytanie dotyczące moich brwi i paznokci, a także prośbę o zrobienie postu na ten temat. Nie było to dla mnie problemem, w dalszej części wpisu pokaże krok po kroku jak podkreślam swoje brwi i jak dbam o paznokcie :)
                                              Więc zapraszam:

 
Po pierwsze robię kreskę od dołu i od góry tworząc kontur ciemnym cieniem i cieniutkim pędzelkiem, który polecam najbardziej na świecie i zobaczycie go na zdjęciu niżej.




Kolejnym krokiem jest wypełnienie brwi ciemniejszym cieniem od końcówki do połowy i jaśniejszym od połowy do początku.



Na koniec przeczesuje brwi mini szczoteczką i rozcieram początek tam gdzie jaśniejszy cień i to tyle. Takie wykonanie zajmuje mi dosłownie chwilkę czasu.




PAZNOKCIE
Teraz przejdę do paznokci. To fakt przetrwały one dużo: żele, hybrydy i codzienne malowanie. Jak to robię, że są ciągle w idealnym stanie?
- W sumie jedyną rzeczą jest odżywka Eveline 8 w 1, odnowiła mi pazurki po żelach i nigdy mnie nie zawiodła, kiedyś stosowałam codziennie, teraz używam tylko przed malowaniem paznokci. Mogę przyznać, że dzięki tej odżywce rosną jak szalone. Niestety trzeba uważać, ponieważ uczula ona bardzo dużo osób więc jeżeli poczujemy pieczenie najlepiej zmyć i nigdy więcej nie używać. Podobno bardzo dobra jest też czarna odżywka z sally hansen :)



Do malowania paznokci używam teraz tylko lakierów z Eveline, strasznie się do nich przyzwyczaiłam na moich paznokciach potrafią się trzymać do tygodnia bez naruszenia, więc jest to mi jak najbardziej na rękę. Polecam strasznie tą firmę jeśli chodzi o paznokcie.




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pięknie wypełnione brwi ! bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne oczy!
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny makijaż i jest super! ;);D
    Zapraszam do siebie:
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny efekt , moje brwi są straszne i czekam aż zapuszcze bym móc zrobić idelany kształt ,ale Twoje sa piękna i oczy jak z bajki .

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w twoich brwiach! *o* Bardzo prostu sposób na ich podkreślenie, a efekt świetny! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne brwi :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie brwi, do paznokci od niedawna również używam odzywki Eveline, odrobinę się wahałam (każdy kto kiedyś szukał na ich temat opinii, wie o co mi chodzi ;) ), ale na szczęście nie jestem uczulona

    Paulina
    http://www.nalepiony-marketing.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba twój make-up.
    Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Eveline nie uczula, a zawiera 4% specyfiku, który na niektórych ludzi działa tak, że organizm broni się i wytwarza twardsze paznokcie, a niektórym po prostu je niszczy ;)
    ładne masz oczy! :)
    http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny kształt paznokcia, zazdroszcze ! z kolei jeśli chodzi o lakiery, to ja stawiam tylko i wyłącznie na hybryde. żaden lakier tak długo nie trzyma jak semilac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne brwi :) Masz tak duzo miejsca miedzy okiem a brwiami, ze z powodzeniem moglabys chodzic w rzesach Demi Wispes Ardell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, kiedys mialam :) to fakt sa idealne, ale z nie przyzwyczajenia zawsze boje sie ze mi sie odkleja :))

      Usuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images