Berry Blast

13:18:00

Hej,
 
teraz mogę śmiało powiedzieć, że mam wakacje i trochę odpoczywam, trochę poświęcam czasu sobie i najbliższym. Dziś dlatego, że za oknem strasznie szaro i zbiera się na deszcz to z braku zorganizowania czasu poświęciłam dziś trochę więcej czasu na makijaż. Na co dzień tak nie chodzę, wolę lżejszy make-up od czasu do czasu jest on bardziej wyrazisty.
Każda z nas czasami ma ochotę na jakieś zmiany, nie mówię tu o diametralnych takich jak zmiana kolorów włosów czy stylu ubierania, chodzi mi o taki mały szczegół jak makijaż. Czasami warto poświęcić chwilę czasu, żeby nie wpaść w monotonie i wyglądać non stop tak samo, przecież jesteśmy kobietami. Kosmetyki wszędzie nas otaczają, więc czemu by nie korzystać.
 
Gdybyście mogli proszę o wejście w ten link, chociaż na chwilę
link- klik









 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Śliczny masz makijaż! Bardzo podoba mi się kolor pomadki :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś naprawdę śliczna :) Urzekł mnie kolor ust :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz *0* Usta -- MEGA. Włosy pierwsza klasa ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny makijaż <3 Miłego odpoczynku :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny makijaż! Cudwony kolor pomadki! *,*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, ja codziennie staram się malować inaczej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images