white and black

14:43:00

Hej,
Pogoda za oknem nie za ciekawa: wiatr, deszcz i inne niechciane zjawiska pogodowe. Ciężko zrobić post poza domem. Najchętniej bym siedziała w domu z gorącą herbatą, pod kocem i z jakimś horrorem przed oczami. Już jestem po maturach, jeszcze w czerwcu czekają mnie egzaminy zawodowe i już będzie po wszystkim. A dziś chciałabym Wam pokazać dwie moje zdobycze ze sklepu Shein.com. T-shirty są niesamowicie wygodne i bardzo dobrze się w nich czuje.
Może ktoś z zauważy i zapyta "gdzie Twoje niebieskie oczy?! " - spokojnie, ja dalej eksperymentuje z soczewkami, ale o tym osobny post na dniach :)






 



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Jestem u Ciebie pierwszy raz na blogu,ale bardzo mi się tutaj podoba i zostaję na dłużej :)
    Kolor oczu piękny jak i kreska idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna koszulka rewelacja ;) kliknęłam tam gdzie trzeba
    http://creamshine.blogspot.com/ >>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te bluzki ! :) Czarna nas oczarowała. Rewelacyjne kreski masz ^^ Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna koszulka o wiele lepsza. Poklikałam.

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kolory, też takie noszę :-) ale spokojnie do takiej bluzki możesz nie zakładać stanika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie biała jest śliczna i pięknie Ci w białym ;* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą jak twoja czarna, tylko że szarą :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne tshirty, jestem ciekawa tego tematu o soczewkach :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta czarna koszulka! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna jest super. Lubię Twój blog, byłam już tu parę razy. Obserwuję ;)

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zdobione bluzeczki prezentują się mega super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czarna jest cudowna ! :D Biała też fajna

    Pozdrawiam,
    MONIQUE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. U Nas pogoda również była Nie zaciekawi ale wreszcie dziś wyszło słońce.
    Powodzenia na egzaminach! :)
    Piękne zdjęcia, a Ty wyszłam na nich zjawiskowo!.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarna - zdecydowanie wygrywa, biała odrobinę nie w moim stylu, nie czuję się z takimi wycięciami na plecach, ale Tobie prezentuje się bardzo dobrze :)

    http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/05/19/jak-tanio-i-skutecznie-wypromowac-bloga/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, pogoda rzeczywiście niestety nie sprzyja grrrrr
    ale jakoś musimy sobie radzić :) :)
    bardzo ladny masz kolor wlosow <3

    i super rzeczy z Shein, uwielbiam ich asortyment :)

    11.99$, 9.90$
    mogę prosić o to samo ? :)

    Piękne zdjęcia, takie radosne i pozytywne <3
    i super bucisze, też poszukuję dla siebie takich metalicznych :)


    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne bluzeczki, takie trochę minimalistyczne i bardzo dobrze. Super zdjęcia.
    http://marioribarwnyswiat.ct8.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. generalnie wszystko super, ale biustonosz wystający spod bluzki? eee-ee. totalnie nie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że teraz pogoda się polepszyła. :) Bardzo ładny makijaż.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Fajne bluzeczki :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie bluzeczki super ! Oczywiście poklikane w linki :) pozdrawiam :*

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Biała bluzka mega ! Ma pięknie wykrojone plecy :) na lato idealnie. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images