soczewki

13:20:00

Hej,
ostatnio wspominałam w poście, że zrobię post o soczewkach. Teraz testowałam zielone i szare.
Zielony kolor mnie urzekł, bardzo dobrze się w nich czuję. Szare trochę podchodzą pod zieleń, mają tam delikatne refleksy przez co nie są one czysto szare.
Soczewki są bardzo wygodne, a na przesyłkę czekałam około 5 dni.

 Zakupić je możecie na stronie :
http://klenspop.com/en/

Przejdźmy do zdjęć, zobaczycie efekt.









a teraz szare :

















You Might Also Like

13 komentarze

  1. Soczewki kolorowe to bardzo fajna sprawa gdy ktoś chce po eksperymentować z kolorem oczu, np do sesji.
    Ja osobiscie miałam brązowe, ale na moich niebieskich oczach nie spełniły swojego zadania, znajomi mówili że wyglądam dość dziwnie iż niebieski bardzo przeswitywal przez brąz. U Ciebie prezentują się pięknie szare jak i zielone wyglądają extra!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam soczewek tych kolorowych, ale nie raz miałam ochotę sobie kupić. Podobają mi się. Chciałabym dosłownie czarne. Jak w horrorach ;DD
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście to nie wiem czemu ale nie jestem przekonana do takich soczewek. Noszę zwykłe soczewki korekcyjne i one też jednak trochę zmieniają kolor oczu,przynajmniej u mnie. Kolor jest bardziej wyrazisty, więc mi takie soczewki wystarczają :D
    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie gdzies soczewki nie przekonują chociaż wygląd nabiera nowego znaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie noszę nawet okularów, bo się bardzo wzbraniam. Niestety coraz gorzej widzę (na szczescie tylko z daleka ;) ) ale jeśli tylko będę musiała juz je nosić to z pewnością kupie takie soczewki. Bardzo mi się podoba efekt Twoich oczu :) Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam raz soczewki kolorowe, zielone. W sumie nie było widać jakoś bardzo na moich oczach, mimo, że mam w miarę jasny niebieski odcień tęczówek. Jedyne co to mnie trochę te soczewki podrażniły, chociaż ogólnie do soczewek jestem przyzwyczajona, bo noszę na co dzień - może wina barwnika ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zielone są cudne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak soczewki to tylko u zaufanego optyka ;) tak jak i okulary, wzrok bardzo łatwo zepsuć ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej Ci w zielonych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama eksperymentuje z takimi soczewkami podczas zdjęć do sesji i najważniejsze to dobrać odpowiedni kolor do swoich oczu. U Ciebie wygląda to naprawdę nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tych soczewkach. Pasuje ten kolor do ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się niebieskie. ;]
    Na Twoich oczach spodobały mi się szare.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie podobają mi się kolorowe soczewki i chętnie bym jakieś wypróbowała, zwłaszcza, że mój naturalny kolor oczu jest nieco wypłowiały...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images