LIP STAR | powiększanie ust?!

12:53:00

Ostatnimi czasy cały czas możemy spotkać się z modą na powiększanie ust, fakt wygląda to bardzo dobrze, ale trzeba znać umiar. Nikt by przecież nie chciał wyglądać jak glonojad. Ja odkryłam świetny sposób na powiększenie ust w naturalny sposób, a rozmiar możemy wybrać sobie sami. Efekt utrzymuje się do kilku godzin 3-4, przy częstym użytkowaniu czas ten wydłuża się. Nie każde powiększone usta muszą się równać operacji plastycznej.
Na rynku możemy się spotkać z milionami podróbek, odkąd LipStar w oryginalnej wersji się pojawiło to tuż po chwili zaczęto produkować chińskie podróbki.  

Tu możecie kupić prawdziwą wersję w promocyjnej cenie  http://lipstarsklep.eu/


Pokażę Wam teraz zdjęcia przed i po, co najbardziej zobrazuje efekty i najprawdopodobniej miłośniczki bezinwazyjnego powiększania ust skusi na zakup tych perełek :)

Na zdjęciach nie widać mocnego efektu, ponieważ nie miałam zamiaru osiągnąć czegoś mocnego tylko delikatny efekt. Z natury mam małe usta, a LipStar delikatnie je wypełnia nie dając sztucznego efektu.









You Might Also Like

16 komentarze

  1. Przydał by mi się taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę sie ze trzeba wszystko robic z umiarem, bardzo podobają mi się zdjęcia :) zapraszam na mojego bloga http//joanna-rita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna. Zarówno przed, jak i po ;)

    jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! <3
    Mi też by się Lip Star przydało.
    Efekt jest naprawdę rewelacyjny!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem nie potrzebujesz tego efektu - masz ładne, naturalne usta i bez tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki gadżet i daje świetny efekt. W połączeniu z ustami pomalowanymi błyszczykiem wygląda to po prostu obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta wyglądają jak spuchnięte, nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście widać efekt :)
    Może i jest to dobry produkt.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wedlug mnie juz taka mala zabawka jest jedna ze sciezek wprowadzajacych na droge operacji czy pozniejszego od nich uzaleznienia. Widzimy male efekty i poczatkowo na chwile nam on starcza, ale potem pojawia sie chec zatrzymania go na stale i zastanawianie nad tym czy moze warto sobie usta powiekszyc trwale?
    Efekt jednak bardzo ładny i choc sama nie lubie takich gadzetow to sie widac ze dziala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w sumie zależy :) myślę, że nie wciągnę się w nic takiego :)

      Usuń
  10. Dla mnie to chore, powiekszać sobie usta w taki sposób. Nie,. no świat oszalał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Ciebie tak dla innych nie. Tak świat oszalał.

      Usuń
  11. Świetny efekt jest :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super efekt 😍 świetny post 😬

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy efekt:)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images