coś na ciepłe dni!

12:35:00

Witam wszystkich, przygotowałam dziś dla was listę ubrań, które bardzo polecam na porę roku jaką właśnie mamy. Czas już zacząć się opalać, nosić spodenki, krótsze bluzki i łapać promienie słońca jak się tylko da.
Masę ubrań letnich i wiosennych możecie znaleźć na tej stronce:

SHEIN.COM


a tu macie informacje na temat przesyłki, z racji tego, że jest to strona zagraniczna, po więcej zapraszam tu:

SHEIN.COM-WYSYŁKA

 

 1. top 1
2.top 2
3.top 3

1. spodenki 1
2. top
3. spodenki 2


1. spodenki
2.body
3.top 1
4. top 2


Zapraszam wszystkich na stronę internetową sklepu, bardzo dużo nowości i promocji :)))


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Genialne rzeczy wybrałaś ! ;3 Topy i spodenki nas oczarowały *0* Świetny asortyment ma ta firma ;) Poklikane i zaobserwowane ^^ Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie :) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te koszulki! Długo szukałam takich, które by mi się aż tak spodobały. Chyba nie długo zamówię z tej stronki bo stacjonarnie nie mogę takich znaleźć.. :(

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama ostatnio zaopatrzyłam się w kilka podobnych. polecam!
    www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki!! Zapraszam na swojego bloga, tworzę wyjątkowe rzeczy. Coś z niczego :)
    http://bepopcorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images