Promowanie się w dzisiejszych czasach? Tak to możliwe!

15:05:00

W ostatnich czasach, na różnych portalach lub stronach na Facebooku coraz słabiej jest zrobić naprawdę dobrą reklamę swojego bloga. To fakt, my możemy napisać coś świetnego, coś co zainteresuje i zwróci uwagę miliona poważnych osób, ale czy poważne propozycje w tych czasach gdzie internet przejęły "dzieci" interesujące się tylko zyskami po napisaniu pierwszego postu ze zdjęciami telefonem komórkowym-  jest możliwe?! Takie pokazywanie się na Facebooku, traci wartość, coraz mniej osób odwiedza takie blogi poprzez rozpowszechnianie form takich jak : obs/obs , kom/kom. Nie dziwię się nikomu kto zaczyna odrzucać Facebooka do promocji i przegląda strony, którymi zainteresowanie ciągle wzrasta a pokazywanie się tam wpływa na zwiększanie się wyświetleń i prawdziwych obserwacji.

Jedną według mnie profesjonalną stroną, przez którą zyskałam więcej szczerych obserwatorów i czytelników, którzy interesują się tym samym co ja jest :)





Strona jest bardzo prosta w obsłudze, wystarczy kilka minut żeby się zalogować i już możemy dodać się jako nowy użytkownik i nowa osoba, która będzie cieszyła się promocją bloga.
Czy to czegoś od nas wymaga? Nie absolutnie nic, ewentualnie poświęcenia odrobiny czasu na dodanie bloga. Brak jakichkolwiek kosztów ukrytych.

+ Ogromnym plusem są kategorie blogów, przez co nie ma zamieszania i wszystko jest na swoim miejscu. Wiadomo, że jeżeli czegoś szukamy zależy nam na czasie a taka segregacja na pewno nam w tym pomoże. Dzięki takiemu ułożeniu, łatwo nam znaleźć blogi, które akurat nas mogą zainteresować.


Jeżeli mamy jeszcze jakieś wątpliwości na stronie znajduje się bardzo uproszczona instrukcja obsługi, która na pewno wyprowadzi nas na prostą.

***
Kolejnym atutem strony jest trwający konkurs, w którym możemy zgarnąć świetne nagrody za zbieranie punktów. Już na start dostajemy punkty od strony i za aktywność taką jak:
- Dodawanie komentarzy
- Odwiedzanie strony
- Otrzymywanie komentarzy itp.
Dostajemy punkty, które w ostatecznym etapie możemy wymienić na nagrody, które na pewno zadowolą każdego bloggera.

WIECIE CO ROBIĆ!
NIC SAMO NIE PRZYJDZIE, ŻEBY BLOG SIĘ ROZWIJAŁ TRZEBA MU TROCHĘ POMÓC! 

Jeszcze raz daje wam link do strony i na moim blogu możecie zobaczyć efekty promowania się na poważnych stronach w 100% różniących się od podstawowego Facebooka. Przez ostatni czas przyszli do mnie nowi czytelnicy i bardzo dużo wyświetleń, z czego blog czerpie korzyści.

Pozdrawiam serdecznie :*


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tej stronce, ale na pewno dodam tam mojego bloga. Dziękuję!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super witryna, zaraz się zarejestruje !
    Ja polecam również DDOB ( http://ddob.com )
    pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No wbiłam, zobaczymy co przyniesie czas. Dziękuję za świetny post. Z pewnością dopomoże wielu.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku! Nie słyszałam, ale z chęcią się tam zarejestruje. Dziękuję👼

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarejestruje się, coś ciekawego :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszalam o tej stronie :) dziekuje za dawke nowych mozliwosci :)
    Obserwuje! :* Zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci siętak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ciekawe to. Chyba tez sie zarejestruje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jak narazie nie zamierzam zakładać fanpage na fb... wolę inne strony :-) ta też jest ciekawa- zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie słyszałam o tej stronce ale na pewno zaraz się tam zarejestruje :) ja polecam Ddob.com xD

    Pircybloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam,ale na pewno wejdę i się zarejestruję. Bardzo pomocny i mądry post. Pozdrawiam
    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze powiedziane o tych dzieciakach nastawionych na zysk po pierwszym poście lub te kom/kom, wejdę na tą stronkę, którą podałaś, zobaczę czy coś to da :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images