next... blue lenses?

15:53:00

  Od urodzenia jestem niebieskooką blondynką, ale wiele się zmieniło. Włosy pofarbowałam na ciemno, a oczy.. zostały takie jakie były. Tylko, że ostatnio zaczęłam bawić się soczewkami i mimo, że mój kolor oczu jest wyrazisty to po założeniu błękitnych soczewek powiedziałam:  "wow, mogą być jeszcze ładniejsze" 

Soczewki dostałam ze sklepu http://klenspop.com/en/ , z którego paczuszka idzie mi około 5 dni więc bardzo szybko jak na przesyłkę zagraniczną. Wszystko dostarczone w nienaruszonym stanie, starannie zapakowane i gotowe do sprawdzenia!




Soczewek na oku praktycznie nie czuć, są bardzo wygodne, oczy nie bolą więc komfort noszenia mogę ocenić 10/10. 
Najbardziej urzekł mnie kolor i to, że pokrywają one idealnie mój kolor oka. Zakładając brązowe soczewki na niebieskie oczy nie wygląda to aż tak dobrze jak założenie soczewek tego samego koloru dla poprawienia odcienia.









Polecam każdemu!
Zabawcie się swoim kolorem oczu :))



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Kolor jest niesamowity, jak morskie fale. Hmmm...pięknie. Choć nie myślę, byś potrzebowała jakiś urozmaiceń, gdyż jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Genialny kolorek! :) Piękne oczyska ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne soczewki!W nich przypominasz mi moją koleżanke! *-*
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Ja mam brązowe z natury i również, gdy nałożę na nie podobny odcień w brązie - czarują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny kolor! Bardzo ładne zdjęcia, przejrzysty i spójny tekst.
    Więcej takich blogów!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci z tymi soczewkami!!

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety widać, że to nie Twój kolor i proszę nie psuj oczu takimi głupotami ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz mi mówić, że to nie mój kolor, jeżeli z natury mam mocno niebieskie oczy :)
      nie martw się, nie noszę ich codziennie, ubieram tylko do napisania postu i to tyle, wiem kiedy przestać i czym zniszczę, spokojnie :)

      Usuń
  10. pięknie wyglądasz w tych soczewkach! :) Jesteś bardzo śliczną dziewczyną,pozdrawiam :*
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra wyglądasz. Nie spodziewałam się, że można uzyskać aż tak wyrazisty kolor na soczewkach :D. Ekstra. Też chcę takie :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images