monday, good monday

22:00:00

Hej!
Dziś mam dla Was dwie stylizacje tzw " zwyklaki " żeby ubrać na co dzień. W takich ubraniach czuję się na pewno wygodnie, ale zarazem dobrze pod względem mody.
Co do mnie to odliczam, już dosłownie odliczam do końca roku. Jeszcze 11 dni do 29 kwietnia, czyli zakończenie roku szkolnego, a tuż po majówce maturki. 
Zacznie się szukanie pracy, dorosłe życie, branie większej odpowiedzialności za siebie, nabieranie doświadczenia w dojrzalszym świecie. Niby się czeka na odstawienie szkoły, ale podobno większość by zrezygnowała z pracy i wróciła znów do czasów szkoły :))







BLUZA | Wholesalebuying





Zapraszam na instagrama, gdzie częściej jestem aktywna :
ewciakkkk 

SNAP:
ewciakkkk


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetna bluza! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również z niecierpliwością odliczam do wakacji😂 Świetne stylizacje👌

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy i bluza są super! Bardzo ładnie w nich wyglądasz i masz świetną figurę! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza świetna!
    Stylizacja jest niezła
    Super zdjęcia
    Lifedreamsandfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby zwyklak ale świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna całość!
    Bardzo fajne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się ta łezka na plecach w bluzce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rownież odliczam do końca roku, ale szczerze jestem przerażona maturą!
    Uwielbiam takie zwyklaki!

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie bluzy. Super stylizacje.
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear, beautiful photos. I'm your new follower (# 301) if you want, come to my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza mi się bardzo podoba :) Fajne stylizacje :)

    http://jvlson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odliczalam rok temu tak jak ty teraz i uwierz nie wróciłam bym teraz do naszego ekonomika mimo że ludzie i nauczyciele byli świetni. Po prostu wolę to moje dorosłe życie na swój rachunek bez chodzenia od poniedziałku do piątku do szkoły wolę pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce stad juz sie wydostac tez i mimo, ze chwala i szkoła porzadna to tez bym tu nie wrocila juz tesknic nie bede :)

      Usuń
  13. Jesteś śliczna :*
    Cudowne zdjęcia :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images