KLENSPOP | GREEN EYES

16:50:00


Po raz kolejny przychodzę do Was z recenzją kolorowych, powiększających soczewek do oczu. Tym razem wybrałam kolor zielony, który dobrze zlewa się z moim jasnym odcieniem oczu. 
W paczce dostałam soczewki w szklanych buteleczkach, pojemnik na soczewki, pęsetkę i płyn do przemywania i czyszczenia 60 ml. 
Zamówić soczewki lub zapoznać się z innymi odcieniami możecie na:
http://klenspop.com/en/



Na przesyłkę po raz kolejny czekałam bardzo krótki okres czasu, około 5 dni z czego jestem bardzo zadowolona. Soczewki możemy używać przez okres 6 miesięcy, wiadomo, że w międzyczasie trzeba o nie dbać. Przy dłuższym stosowaniu płyn jest niezawodny.



Soczewki na oczach prezentują się niesamowicie, wystarczy spojrzeć na zdjęciach. Każda osoba, która marzy o zmianie koloru żeby przekonać się czy będzie pasował na pewno się nie zawiedzie i te kolorowe soczewki spełnią oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających.
Łatwo możemy je ubrać jak i zdjąć, chowając potem do specjalnego pojemniczka.
Podczas noszenia nie odczuwamy dyskomfortu, może czasami gdy soczewka delikatnie zawadzi o powiekę, ale po chwili znika.






Polecam te soczewki każdemu miłośnikowi kolorów i zabawy!
Ewciakkkk :*


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Masz piękne oczy! Super te soczewki, sama bym sobie takie zamówiła, bo chciałabym mieć troszkę żywszy kolor oczu :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to bio-true mialam do testowania. dostałam płyn, pojemnik na soczewki, ale ja nie nosze to oddałam. chcialabym nosic soczewki, ale sie boje ;P . córcia mi połamała okulary i teraz jestem "ślepa" :( :P

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Sama kiedyś myślałam o takich soczewkach, ale coś do końca nie mogłam się do nich przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te soczewki. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt! <3 *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla oczy polecam sprawdzone rzeczy u optyka, oczka bardzo łatwo zepsuć rzeczami bez atestu :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej to wygląda obłędnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze przyznam, że zawsze bałam się soczewek, bo była to dla mnie wielka niewiadoma, czy dobrze włożę, ale jakbym miała okazję do wypróbowania to chętnie bym skorzystała! :D Ślicznie Ci w tym kolorze! :)
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/few-words-about.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te soczewki. Super w nich wyglądasz. Też rozważam zakup takich kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images