flowers | black

10:57:00

Hej! 
Pozostały mi 3 dni do zakończenia roku i jak wszyscy zaczynam majówkę. Z racji tego, że dostałam dziś paczuszkę od Shein mam dla Was nowy post. Myślę, że ubrania są idealne do pory roku, trochę kwiatów przypomina o słońcu i ciepłych dniach. Bluza w kwiatki strasznie mi się spodobała, wizualnie jak i jakościowo, na pewno często będzie dodatkiem do moich outfitów. 

BLUZA | SHEIN - klik





Kolejną rzeczą są czarne body, które świetnie dopasowują się do ciała. Są zarazem eleganckie i z lekkim pazurem, świetnie nadają się na co dzień jak i do wieczorowych wyjść.







snapchat : ewciakkkk
tamgdzietecza@wp.pl

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Oczęta i Ty cudowna, niestety nie mogę się chwalić taką figurą jak Ty, więc nici z takich ślicznych ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie rzeczy mi się podobają , masz śliczne oczy :)
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna ta floral kurteczka :)
    No i body - mega sexiii! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta kurtka

    Zapraszam do mnie:
    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia <3
    Poklikałąm :)
    Pozdrawiam !
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w kurteczce, świetnie na tobie wygląda! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. NOWY POST! NOWY POST ! MÓJ WIOSENNY MUST HAVE NIE MOŻECIE TEGO PRZEGAPIĆ ZAPRASZAMY !!!!!
    http://kamilaandpaulina.blogspot.com/2016/04/my-spring-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To widzę, że zapowiadają się najdluższe wakacje w życiu ? bo rozumiem, że maturę piszesz w tym roku ? powodzenia życzę :)

    kurtka jest świetna i szczerze przyznam, że na Tobie wygląda o niebo lepiej niż na ich stronce- jesteś doskonalą reklamą ! :)
    piękne ma kolory- uwielbiam takie wyrazne i zdecydowane- sama chętnie bym sobie taką sprawila <3

    super wyglądasz ! i świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja musze jeszcze się pomęczyć w szkole :* Pięknie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images