7 to heaven

11:34:00




oglądajcie w najwyższej jakości :)


Hej dziś chciałabym Wam zaprezentować filmik z moją opinią na temat maseczek
 7th Heaven. Są to świetnej jakości maseczki, które poprawią wygląd każdej skóry. 


Maseczki od samego początku zrobiły na mnie ogromne wrażenie swoim opakowaniem, wyglądem zewnętrznym i kolorami, które dodają uroku. Po otworzeniu jakiejkolwiek z tych maseczek uwalnia się niesamowity zapach, który aż pobudza nasz zmysł węchu.


Więcej informacji macie na filmiku powyżej, zapraszam do oglądania i próbowania tych perełek! 



+ to mój pierwszy filmik,stres dużo robi :)))

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja również życzę miłego testu! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabieram się za oglądanie:*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha wiem co czułaś odnośnie filmiku, ale wyszło super! :)
    Zapraszam do mnie na efekty :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images