pink girl

10:45:00

Piękna pogoda, słoneczko za oknem, uśmiech na twarzy. Tak właśnie przygotowuję się do Świąt Wielkanocnych, chociaż na te święta pogoda pasuje idealnie. Na sobie mam narzutkę od Shein.com. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że na taką pogodę jaką mamy za oknem jest niesamowita. Lekka, miękki materiał i modna kolorystycznie na ten sezon.
Ostatnio co raz częściej używam aparatu, zaczęłam bawić się ręcznym ustawianiem ostrości, gdzie jeszcze do niedawna używałam tylko funkcji auto. Trening czyni mistrza, więc chyba muszę robić jak najwięcej zdjęć ( przemyślanych ) żeby powoli wprawić się w naprawdę dobre zdjęcia. 











You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się ta narzutka, ma taki ładny kolor. Aż czuć wiosnę! ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka ma śliczny kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka na cudowny kolor! Idealny na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała stylizacja. Ta narzutka jest przepiękna. Śliczny kolorek :)

    http://thefashionandmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, taki codzienny:)
    Bardzo ładny kolor kurteczki ♥
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia aż pachną wiosna! U mnie szaro i buro to chociaż u ciebie ślicznie słoneczko swieci! Świetny post :)
    Zapraszam do siebie : www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie byłam na Twoim blogu i jestem pod wrażeniem!
    Świetne zdjęcia!!

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ta narzutka! świetny look <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie pogoda nareszcie chociaz w tym roku jest odpowiednia do Świąt :
    Bardzo podoba mi się ta styliacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super outfit, taki wiosenny :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja! Ta narzutka jest śliczna, już czuć wiosnę ;)
    Pozdrawiam :*
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images