KLENSPOP

15:51:00

Dziś temat soczewek!

Chyba już od dłuższego czasu marzyły mi się brązowe oczy, zawsze chciałam zobaczyć jak się będę czuć w ciemnym kolorze soczewki. Jak już mam okazję to stwierdziłam, że warto spróbować czegoś innego. I mogę powiedzieć, że zdecydowanie inaczej wyglądam w ciemnym kolorze oczu, ale podoba mi się!Te cudeńka w wielu odcieniach możecie dostać : http://klenspop.com/en/


Paczuszka przyszła bardzo szczelnie zapakowana w folię bąbelkową, nie czekałam na nią długo, została wysłana 16 marca a dziś przyszła już do mnie. Jak na przesyłkę zza granicy to bardzo szybko, jak najbardziej na plus ! 

W opakowaniu znajdował się kartonik widoczny na zdjęciu a w nim, pojemniczek na przechowywanie soczewek, pęsetka i dwie buteleczki z płynem, w których znajdowały się soczewki.




Mówiąc w skrócie jestem bardzo zadowolona i na pewno nie raz będę je nosić. Pokaże Wam zdjęcia żebyście sami mogli ocenić efekt.

Czasami można pożegnać się ze swoim kolorem oczu i zaszaleć!







POZDRAWIAM :*


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo fajny efekt, pięknie wyglądają :) Ja już niedługo będę miała własne :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuu, jakie ty masz piękne oczy !! A mam pytanie, to są ozdobne soczewki czy do wad wzroku też ? Bo się zastanawiam nad soczewkami i szukam róznnych opcji do wady -2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziaalam tam soczewki do roznych wad, ale nie wszystkie, te akurat to zerowki :))

      Usuń
  3. Soczewki wyglądają cudownie, chociaż i tak masz bardzo ładne oczy :). Hipnotyzują, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądają twoje oczy w tych soczewkach! Ja bym chciała zobaczyć siebie w niebieskich ^^
    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne paczadełka! Ja mam zwykłe soczewki, bo mam wade :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. noszę okulary i wiem, że jeżeli soczewki to tylko u sprawdzonego optyka. Oczy możemy sobie bardzo szybko zepsuć niestety bezpowrotnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru chodzic w nich codziennie, jest to tylko proba przerestowania i w pewnym sensie zabawy :)

      Usuń
  7. piękny efekt i z ciemnymi oczkami Tobie również pięknie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wygląd ciemnych soczewek na jasnych oczach! <3 Sama mam brązowe, więc nie jest to nic nadzwyczajnego u mnie </3

    http://konekosenpai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają soczewki pasuje Ci taki ciemny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images