okazywanie uczuć | white girl

16:52:00

Na samym początku chciałam wam serdecznie podziękować, że już wybiło 50k wyświetleń, DZIĘKUJĘ BARDZO :*
_________________________________________________________________

Teraz przejdę do tematu uczuć. Czym one dla mnie są? Pokazaniem tego, że druga osoba jest dla nas ważna, że nie przechodzimy obok niej obojętnie. Możemy to okazać każdemu, mamie, tacie, babci, chłopakowi, dziewczynie, przyjacielowi itp.  Tylko to co czujemy musi być szczere, chyba najagorsze jest udawanie, świadome okłamywanie drugiego człowieka po to by zrobić jakąkolwiek nadzieję, żeby udowodnić mu, że może na nas liczyć, a gdy przyjdzie naprawdę problem olać i zostawić bez pomocy.
Są różne sposoby okazywania tego co czujemy m.in: słowa, czyny, gesty.
SŁOWA- moim zdaniem są bardzo ważne, ale nie najważniejsze. Myślę, że każdy chciałby w prosty sposób przekazać komuś, że jest dla niego ważną osobą. Powiedzenie tego jest najprostszym sposobem. Chociaż nie raz można się spotkać z taką sytuacją, że nawet ciężko nam wydusić kilku prostych, miłych słów do drugiej osoby. Nie ma po co zmuszać się do tego, lepiej odczekać i powiedzieć coś prawdziwego prosto z serca. Nie powinniśmy też żałować tego co mówimy, lepiej się zastanowić nawet i 10 razy przed tym za nim coś powiemy, niż powiedzieć coś pochopnie i zadręczanie się tym co się powiedziało.
CZYNY- Są bardzo ważne, każdy chce zobaczyć, że komuś zależy, gdy widzi, że słowa nie do końca odzwierciedlają to co się dzieje w rzeczywistości. Jak to pokazać? Moim zdaniem trzeba doceniać małe rzeczy, czyli np. wystarczy być przy kimś gdy nas potrzebuje, słuchać tego co do nas mówi, wspierać gdy ma problem, usiąść i nawet posiedzieć w ciszy gdy tego potrzebuje, czasami rzucić wszystko i po prostu wybrać daną osobę.
GESTY-  Nie chodzi mi tu o gesty w postaci prezentów, bo uczuć się nie przekupi. Wiadomo, że miło dostać kwiaty, jakiś upominek, tak jak w reklamie  dla mamy czekoladki Merci ze słowami " dziękuję, że jesteś". Chodzi o takie gesty typu uśmiech, a nie zmierzenie kogoś z góry na dół, nauczyć się powiedzieć słowa takie jak: " dziękuję", przytulić żeby ktoś poczuł się bezpieczny przy nas, wystarczy tak niewiele.

"Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"

Chyba te słowa dają też dużo do myślenia, liczy się każda chwila by docenić drugiego człowieka :)))
 
 





BLUZA | KLIK 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kiedyś okazywanie uczuć sprawiało mi problem, ale kiedy kogoś naprawdę się pokocha przychodzi to bardzo łatwo.

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie temat uczuć jest ciężki, sama nie wiem czemu...
    Fajnie wszystko opisałaś, cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze pięknie wyglądasz ;) jak zwykle
    ja jestem osobą która uczucia okazuje i tego samego oczekuje ;) to dla mnie bardzo wazne ;)

    pozdrawiam <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe fotki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz wspaniale! z tymi uczuciami to różnie to bywa. ciężki temat :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki :D Ale mogłabyś wrzucać w większej rozdzielczości bo są trochę za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy mi się tak wydaje tylko, ale twoje posty są zawsze takie radosne :) Tak trzymaj !! A przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    OdpowiedzUsuń
  9. co do cytatu to bardzo się zgadzam. Sama niestety często się łapię, że nie doceniam osób, które mam wokół siebie..:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie okazywanie uczuć sprawia troszkę problemów, chociaż ostatnio zdecydowanie łatwiej okazuje mi się smutek. Radości w moim życiu jest mało, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni. Bardzo ciekawie rozpisałaś temat, jestem pod wrażeniem, a jeśli chodzi o cytat to zgadzam się z tobą w 100% :D Od ostatnich tygodni coraz bardziej uważam na ludzi, którzy mnie otaczają ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images