Autumn must-have - SHEIN

16:24:00

Dziś, bez zdjęć, za to przygotuję Wam "ofertę" różnych ubrań,które moim zdaniem są takim must-have na teraźniejszą pogodę i ciuchów, które są dobre na jesień.
Proszę o kliknięcia NA STRONIE MACIE CENY I WIĘCEJ ZDJĘĆ
przy okazji może coś się spodoba :))



1. Numerem jeden dla mnie są szaliki, chusty itp. Najbardziej podoba mi się kratka w różnych odcieniach, najlepiej jesiennych brązy, szare, bordowe ..


1-KLIK
2-KLIK
3-KLIK

2. Kolejną rzeczą jest narzutka, którą możemy ubrać pod kurtkę :)



1-KLIK
2-KLIK
3-KLIK

3. Na naszą jesień ostatnią rzeczą, która by się przydała jest ciepły sweter żeby posiedzieć sobie w domu przy herbacie i czuć się wygodnie.

1-KLIK
2-KLIK
3-KLIK


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Poklikane:) Bardzo fajne rzeczy wybrałaś!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień, właśnie za to że jest tyle cudownych sweterków, płaszczy czy szalików, kocham je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy! Poklikałam ;)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne ciuszki! Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne szaliki :) poklikałam
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, kliknięte wszystko, licze na to samo :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki, poklikane :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images