Pokonaj Siebie

16:58:00


Tymbark chyba dodał mi motywacji na napisanie postu.


POKONAJ SIEBIE? tak jak w tytule. Każdy może odebrać inaczej, dla mnie to przełamanie swoich słabości. W ostatnim czasie mogę powiedzieć, że zrobiłam dwie rzeczy, których się bałam od czasu zdania prawa jazdy: 
1. Nie zawsze chciałam jechać czyimś samochodem bez wcześniejszego "poznania" samochodu, ostatnio gdy ktoś mnie poprosi po prostu wsiadam i jadę, na pewno nie w 100 % pewności, że dobrze mi wyjdzie, ale próbuje.
2. Pierwszy raz zaparkowałam pod domem bez pomocy taty ( mój największy problem ) 

Niby nic takiego, ale zawsze coś! Teraz zostało mi przełamać strach związany z pająkami, ćmami i innymi robakami, ale to chyba wydaje się być nie możliwe, nie potrafię nawet dłużej patrzeć na któregoś z nich. 

Czasami tylko potrzeba wiary w samego siebie 

Bardzo proszę o poklikanie w dwa linki :











INSTAGRAM : KLIK INSTAGRAM

ASK : KLIK ASK

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ciekawa stylizacja, fajny blog ;)
    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba po prostu uwierzyć w swoje możliwości! świetna stylizacja :)

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. :D A post ciekawy. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tymbarkowe kapselki i nakretki a Ty cudowna jak zawsze, klikam <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Pokonaj siebie - słowa te dużo mówią ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienna elegancja ;) Mówisz: "Niby nic takiego, ale zawsze coś!" i zgadzam się, w końcu małymi kroczkami można pokonać ten sam dystans co jednym dużym krokiem ;) I nigdy nie zakładaj, że czegoś nie dasz rady zrobić, bo to Cię tylko utwierdzi w tym przekonaniu i stanie się rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś ♥! Niektóre kapsle z tymbarka sa mega mądre!
    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Z pewnością przełamanie własnych barier daje nowe możliwości :)
    Co do strachu do owadów, może zacznij od poczytania o ich pozytywnej działalności- łatwiej będzie pokonać lęk
    + poklikałam :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images