Cosmepick- body butter

19:06:00

Dziś recenzja i moje wrażenie po używaniu Masła do ciała Cosmepick.

Coś więcej o maśle do ciała: 

Masło do ciała składa się z mieszaniny naturalnych maseł (masła kakaowego oraz masła Shea). Skład dodatkowo jest wzbogacony o oleje - winogronowy i z kameli japońskiej (DONGBAEK (TSUBAKI) OIL). Kosmetyk przeciwdziała przesuszaniu skóry, ma bardzo silne właściwości nawilżające i natłuszczające, dzięki czemu łagodzi podrażnienia skóry. Dodatkowo działa uelastyczniająco i wygładzająco. Jest naturalnym filtrem UV.


Może dla niektórych to coś dziwnego "masło"?! do ciała?! Nazwa sama w sobie jest dziwna, ale w tych czasach już bardzo rozpowszechniona, może mówienie "masło" jest zależne od konsystencji produktów tego typu.


Moja opinia po takim zużyciu: 


No więc.. dwoma słowami opisać (jest świetne!), dlaczego? Już mówię. 
Po pierwsze: konsystencja, nie rozlewa się, nie jest za gęsta jest dosłownie taka jak masło, przez co bardzo dobrze się rozsmarowuje. 
Po drugie:zapach, jeżeli ktoś już kiedyś miał okazję poczuć jak pachnie kwiat kamelii japońskiej to na pewno podzieli moje zdanie, że jest niesamowity, do tego czuć go na ciele przez cały dzień, daje wrażenie świeżości i odpręża, jak przy każdym ruchu wydobywa się zapach. I takie moje odczucie, na ciele zapach jest intensywniejszy i lepiej pachnie niż w plastikowym pojemniku. 
Po trzecie: zużycie, korzystam z masła bardzo często praktycznie codziennie a od około miesiąca nie ubyło go zbyt wiele, co widać na powyższym zdjęciu. 
Po czwarte: cena, koszt 200 ml masła to 19,00 zł, czyli praktycznie jak każdy lepszy produkt tego typu do ciała.
Negatywów niestety nie widzę, na stronie jest wiele innych zapachów, jeżeli ktoś uwielbia takie produkty, które nawilżają, odprężają i dają piękny zapach to zdecydowanie mogę polecić produkty Cosmepick.

Tu macie link do ich strony: COSMEPICK
Przy okazji zapraszam na ich instagrama: Instagram/cosmepick, gdzie znajdziecie wiele konkursów, mogę Wam się pochwalić, że ostatnio wygrałam błyszczyk odcień 006.







You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetna recenzja ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Będę wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z tymi produktami a opakowania kuszą aby przetestować zawartość.:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna recenzja. Masełko do ciała chętnie użyłabym :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oj przydałoby mi się coś takiego mocno nawilżającego! cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post! ;)
    Świetny blog! (-;

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. masełko sama mam i jestem zadowolona z niego :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post ;*
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będe komentować nowe posty ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze o nich słyszę
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie słyszałam o tych produktach :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja do ciała zazwyczaj wybieram balsamy;)
    Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images