SYLVECO recenzja

13:36:00

dziś recenzja dwóch produktów, które otrzymałam w ostatnim czasie od sklepu EKOSHOPPER.PL.

1. Pierwszym produktem jest lekki krem brzozowy TU LINK, koszt jest 30 zł. Jest to normalna cena jak na krem codziennego użytku.

Lekki krem brzozowy - to krem hypoalergiczny przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry  zwłaszcza potrzebującej regeneracji. Zawarty w kremie ekstrakt z kory brzozy, dzięki właściwościom pobudzania syntezy kolagenu i elastyny, zwiększa sprężystość skóry i opóźnia procesy starzenia. Połączenie ekstraktu z aloesu i ksylitolu powoduje nawilżenie i zmiękczenie skóryNaturalne oleje roślinne i masło karite odbudowują warstwę wodno-lipidową i w połączeniu z alantoiną zapewniają skórze szybkie ukojenie, natomiast dodatkowa witamina E zabezpiecza skórę przed szkodliwym działaniem środowiska. Zawarty w kremie dodatkowo ekstrakt z mydlnicy lekarskiej zawierający saponiny, ułatwia wnikanie aktywnych składników głębiej w skórę. Krem można stosować pod makijaż oraz okolice przemęczonych oczu.
Wskazania: do pielęgnacji skóry przesuszonej, odwodnionej, zmęczonej, narażonej na działanie szkodliwych czynników( dym tytoniowy, słońce).
Skład: woda,olej z pestek winogron,ksylitol naturalny emulgator z oleju kokosowego, masło karite, stearynian glicerol, olej arganowy, olej jojoba, kwas stearynowy, alkohol beznzylowy, betulina,octan tokoferolu, ekstrakt z aloesu, alantoina, guma ksantanowa, kwas dehydrooctowy, ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, lupeol, kwas oleanolowy, kwas betulinowy
Pojemność: 50 ml
MOJA OPINIA:
Po codziennym użytkowaniu mogę stwierdzić, że krem nawilża i jest na tyle lekki, że może służyć pod makijaż. Od razu po użyciu twarz wydaje się być miękka i gładka, a nawet mimo, że nie jest to napisane od producenta wydaje mi się, że wyrównuje koloryt skóry. Nie jest ona zaczerwieniona. a co do "opóźnienia procesów starzenia" to się okaże, bo póki co jeszcze staro nie wyglądam :D 




2. drugim produktem jest delikatny żel do mycia ciała :TU LINK, cena 17,99. 
Delikatny żel do mycia ciała jest żelem hypoalergicznym do codziennego stosowania. Posiada  orzeźwiającą nutę zapachową - olejek eteryczny naturalny - z mięty pieprzowej. Zawiera łagodne ale zarazem skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry, posiada fizjologiczne pH, dobrze się pieni. Naturalne składniki żelu mają działanie łagodzące, regenerujące i oczyszczające a dodatek gliceryny i mocznika zapewnia ochronę przed wysuszeniem. Regularne stosowanie oprócz odprężenia pozostawia skórę miękką i w dobrej kondycji.
Skład: mocznik, guma guar, kwas mlekowy, alantoina, benzoesan sodu, olejek z mięty pieprzowej
Moja opinia:
Dla mnie jest świetny, sam fakt, że jest naturalny i nie posiada tych wszystkich sztucznych składników działa na mnie uspokajająco. Sam zapach jest niesamowity, mięta wiadomo, że pobudza i orzeźwia, aż z rana chce się tryskać energią co przyda mi się do szkoły :) Dobrze się pieni tak jak mówi producent, jest bardzo delikatny i delikatnie nawilża. Dla mnie świetny, dla wszystkich. 




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Tych produktów nie miałam, ale polecam marki Sylveci hibiskusowy tonik do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    Mój blog - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty, chociaż ostatnio coś mam awersje do naturalnych kosmetyków ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze nigdy kremu brzozowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym produkcie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem brzozowy - czytałam różne opinie i sama sprawdzam od jakiegoś czasu. I taką optymistką nie jestem. Jest stosunkowo lekki to fakt, ale wchłania się długo i pod makijaż się nie nadaje w moim przypadku. Więc uczucia mam mocno mieszane i drugi raz nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten lekki krem od Sylveco. Stosuję do często na noc zamiennie z kremem na noc Biolaven. Świetny jest dla wrażliwej i alergicznej skóry.
    Żele Sylveco bardzo lubię! Mam przez tarczycę problemy z przesuszoną skórą i ciężko było znaleźć żel pod prysznic, który nawilża. Sięgnęłam po Sylveco, bo w sumie prawie wszystkie kosmetyki do pielęgnacji mam od nich.
    Jak będziesz miała okazję, to kup żel pod prysznic i balsam Biolaven są genialne!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images