red shirt

16:13:00

Dziś pokaże kilka propozycji outfitów na taką pogodę jaką teraz mamy w Polsce, czyli UPAŁY, UPAŁY i jeszcze raz UPAŁY. Na sobie mam dziś czerwoną koszulę i spodenki z wysokim stanem, zdjęcia nie były wcale planowane, ale będą małym dodatkiem.

BARDZO PROSZĘ O KLIKNIĘCIA :)



KOMBINEZON: KLIIIIIIIIIIIIK
SANDAŁKI: KLIIIIIIIK

SPODENKI : KLIIIIIIIIIK
KOSZULKA: KLIIIIIIIIIIIIK
OKULARY: KLIIIIIIIK


SUKIENKA MAXI: KLIIIIIIIK
SANDAŁKI: KLIIIIIIIIK
KAPELUSZ: KLIIIIIIIIIK

teraz czas na zdjęcia :)









You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pasuje do Ciebie czerwony, koszula świetna :) Poklikałam w linki, bluzka/koszulka z "lubię swoją dupę" jest świetna :D

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te czarne okulary muszą być moje :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te zdjęcia, masz piękne włosy :) poklikałam w linki

    zapraszam na nowy post ;)
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się 1 zestaw <3 Świetny post!Pozdrawiam! A przy okazji chcę też zaprosić do siebie -->KLIIK Jeśli mój blog ci się spodoba, zostaw obs i kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe ubrania
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Ten jasny kombinezon jest cudny :-)
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy napis na koszulce, haha :D
    Uczciwie poklikałam :))
    Super koszula, świetnie wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj, jak ja poluję na taką czerwoną koszulę co masz na zdjęciach :(
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza propozycja jest świetna!
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy. Poklikała! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super jest ta koszula :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images