pink,purple girl

14:13:00

Hej ;*

Dziś trochę o podejściu do życia. Wiele osób pyta się mnie jak to robię, że szybko podnoszę się po porażce, że jak ktoś mówi "mam dość życia, chciałbym/chciałabym ze sobą skończyć" to się denerwuję i działa to na mnie strasznie, że jestem słaba psychicznie, jak muszę to płaczę, ale mimo wszystko udaję szczęśliwą. Jedyny mój problem to chyba to, że bardzo przywiązuję się do osób i jak zaczyna mi na kimś zależeć to się robię oślepiona i nie widzę wad, a sama zrobiłabym wszystko żeby tylko uszczęśliwić drugą osobę.


Po pierwsze może dlatego, że mam wspaniałych przyjaciół i rodzinę ,z którymi mogę zawsze porozmawiać a jestem typem człowieka, który nie trzyma wszystkiego w sobie i jak coś mi leży na sercu muszę się wygadać komuś, wtedy od razu robi się lżej. Tym bardziej wiem, że ktoś mnie szczerze słucha bo ufam tej osobie. Warto mieć przy sobie osoby, które dadzą nam wsparcie w każdym momencie.


Po drugie, życie nauczyło mnie, że trzeba być silnym w tym pełnym zawiści świecie. Jak ktoś jest słaby lub pokazuje to jak bardzo wszystko go dotyka to zostanie wykorzystany, ale uznany za takiego, że można mu zrobić wszystko a i tak się nie obroni. Często takie osoby zamykają się w sobie i nie potrafią sobie poradzić z własnym charakterem. Lepiej wmawiać sobie wieczorem "jestem silny, nic mnie nie rusza, najważniejsze jest to jak ja się czuję ze samym sobą" niż siedzieć, zadręczać się myślami i płakać w poduszkę za każdym razem jak ktoś wyrazi o nas złą opinię.


Po trzecie warto doceniać to co mamy a nie zadręczać się tym, że chcę coś czego nie mogę mieć. Mówią " jak się czegoś bardzo chce, to można to mieć", tak jakby mogłabym się z tym zgodzić, bo wiadomo chcemy samochód to możemy znaleźć pracę, wziąć kredyt cokolwiek i zdobyć ten samochód, chcemy schudnąć to trzeba wprowadzić zdrowe odżywianie i zacząć ćwiczyć i wtedy można osiągnąć efekt. Właśnie! Chcieć to móc tylko potrzebny jest tu wkład własny, trzeba zacząć robić coś dla siebie, ustalić sobie jakiś cel i do niego dążyć i nie patrzeć na innych, przecież NIKT ZA NAS ŻYCIA NIE PRZEŻYJE! One jest dla nas i każdy musi je wykorzystać w 100 % dla siebie!


Już po czwarte trzeba zostawić przeszłość w tyle i zacząć myśleć o tym co jest teraz i o przyszłości. Co nam da myślenie o tym co było? Przecież nie przyda nam się to teraz. Nie chodzi mi tu absolutnie o wspomnienia, bo czasami przychodzi taki dzień, że trzeba sobie przypomnieć co zdarzyło się kiedyś, ale lepiej wspominać dobre chwile i motywować się nimi, żeby zrobić teraz wszystko żeby było tylko lepiej i nie popełnić tych samych błędów drugi raz.


Kolejny powód to jest to co przeżyłam, strasznie działają na mnie słowa typu, że ktoś ma dość życia, że chce skończyć, że lepiej się już nie męczyć. Z chęcią sama podeszłabym do takiej osoby i w jakiś sposób dała do zrozumienia, że nie wie co mówi. Możliwe, że nigdy nie stracił bliskiej sobie osoby bezpowrotnie, czasem warto pomyśleć o tym, że my mamy jeszcze to życie i możemy z niego korzystać a jesteśmy tylko w chwilowym dołku.... a inni? Niektórzy nie mieli tego wyboru i musieli odejść z tego świata zostawiając rodziny, dzieci, przyjaciół, a pewnie gdyby mogli wybrać zostali by bo zawsze jest ktoś dla kogo warto żyć. Jeżeli straciliście kogoś a nachodzą was myśli samobójcze warto zastanowić się nad tym co napisałam wyżej.






KLIK   KLIK  KLIK

proszę o kliknięcia, wystarczy w jeden link :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. świetnie wyglądasz. bardzo mi się podoba cały ten look :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się w 100 % z notką, a Ty wyglądasz świetnie!;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie porażki działają destrukcyjnie, nie umiem radzić sobie z emocjami, jednak wiem, że w dzisiejszym świecie trzeba mieć twardą pupę i uczę się powoli być twardą.

    Mam nowe postanowienie, będę mówić wszystkim co myślę - dosyć tych wiecznych uśmiechów choćby mi ktoś narobił na głowę.

    Stylizacja super!

    Klik oddany

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia ! jesteś bardzo ładna!
    piękna stylizacja!
    bede zaglądac cześciej ♥
    http://blackfashioon.blogspot.com/2015/08/west.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój makijaż :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście optymistyczna z ciebie osoba ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to napisałaś :) bardzo mi pomaga to co piszesz :) Dziękuje :** Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    http://phootoandstyle.blogspot.com/ ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Super post i stylizacja. Jak będziesz miała chwilkę to wpadnij do mnie pisze o manicure hybrydowym
    http://zaczarovanaoliwia.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kopzycja włosów i makijażu z strojem.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Świetny post ^_^
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeci punkt bardzo ważny, masz rację, nie trzeba się przejmować, zamiast stać i myśleć, dlaczego my nie mamy tego, co inni mają, powinniśmy dążyć do zdobycia "tego czegoś"
    bardzo ciekawie piszesz, zaobserwowałam, rewanż?
    zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Ja również bardzo szybko przywiązuję się do ludzi.
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo motywujący przewodnik, widać, że jesteś mądrą kobietą i to w dodatku bardzo ładną :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje. Trzeba umieć docenić to co się ma oraz kim się jest. Ciągłe myślenie o przeszłości, zadręczanie się prowadzi do depresji, powoli wyniszczając człowieka od środka. To co się stało to się nie odstanie. Piękna stylizacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super masz tą koszulke, podoba mi się:) A co do tematu to zgadzam się.

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie! <3 Masz świetną figurę ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super mądre i dojrzałe podejście do życia. LUBIĘ TO! :) Mam bardzo podobne poglądy ;) A Twoja stylizacja jakoś silnie kojarzy mi się z Califforni-ą plus ten słoneczny uśmiech ;) Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images