information

17:23:00

Hejka,
dużo blogerek robi posty dotyczące instagrama, praktycznie jest to troszkę nieodłączna część bloga, ale absolutnie nie jest to konieczność. Pokaże wam miejsca w internecie, gdzie można mnie znaleźć, dla niektórych może się przydać. Przy okazji, napisała do mnie firma CNdirect, znacie? Ktoś rozpoczął z nimi współpracę?

1. Na pierwszym miejscu INSTAGRAM-KLIK , przy okazji można obserwować :) i tak bardzo dużo osób się tam zebrało, które chcą oglądać to co dodaje :)





Kolejnym miejscem jest FANPAGE KLIKKK, zapraszam do polubienia, zawsze udostępniony post więc można być na bieżąco.


3. Jeśli chodzi o kontakt ze mną, to : tamgdzietecza@wp.pl <---- POCZTA :)))

4. Jeżeli ktoś chciałby zadać jakieś pytania, ale nie chce publicznie, zapraszam na ASK KLIIIK



Mam nadzieję, że taki post jest trochę pomocny :)
Pozdrawiam

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Jak najbardziej zaobserwuję Cię tu i tam ! ;)) Bardzo podoba mi się Twój instagram, jest jak najbardziej w moim stylu !
    Miłej reszty wakacji Ci życzę !
    Zapraszam Cię też do mnie ! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwowałam Twój Ig <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam instagrama, z aska zrezygnowałam hahaha :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam ig :)

    wana-wanaa.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  5. obseruję :) zrobisz to samo?
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz i klikniesz w linki CNDirect?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, To zdjęcie w ciemniejszych włosach z czerwonymi ustami jest przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zastanawiam sie nad askiem.. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ig :)
    zapraszam do siebie.
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaobserwowałam. Zapraszam więc do siebie :) http://wzruszenieramionami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images