EKOSHOPPER

18:04:00

Hej,
dziś chciałabym Wam przedstawić pewną firmę, możliwe, że część z Was o niej słyszała a część nie, a mianowicie EKOSHOPPER. Jest to sklep z naturalnymi polskimi produktami dla zdrowia i urody. Dla rożnych grup, znajdą się produkty dla najmłodszych w pieluszkach :) i dla dojrzałych kobiet.
 Znajdziecie tam kosmetyki:
-do włosów,
-do twarzy,
-do ciała,
-herbaty,
-nasiona
Polskich producentów: Apis Natural Cosmetics, Ava Laboratorium, Biały Jeleń, Sylveco, Felicea, Dary Natury i innych..


Pokażę Wam produkty jakie otrzymałam od firmy i od razu mówię PRZESYŁKA BŁYSKAWICZNA, wczoraj produkty zostały wysłane, a już dziś u mnie zawitały, co jest ogromnym plusem jak dla mnie, jestem strasznie niecierpliwa :)

Teraz możecie zobaczyć ogólnie, a w kolejnych postach po przetestowaniu opowiem wam o działaniu i zagłębię się w szczegóły każdego z kosmetyków.
















Zapraszam do odwiedzania sklepu, na początku link :)





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo mnie zaintrygowany owe kosmetyki.
    Cos czuje ze chyba zagoszczą u mnie w domu.

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa firma! Świetnie przedstawiłaś każdy z produktów :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żel do mycia wydaję się być fajny!
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarze ten sklep, ale nigdy nie mialam nic z niego :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images