COSMEPICK

16:04:00






Związek to pracochłonne ognisko.
Zawiłość, w której chce się być blisko,
Ale miłość choć przepali wszystko,
Niepielęgnowana zamienia się w popiół


_________________________________________________________________________________

Miałam wam napisać coś o nowej współpracy, tak więc zaczęłam ją ze sklepem kosmetycznym : COSMEPICK.PL, właśnie dziś mi przyszła paczuszka od nich. Właściwie była już w piątek, ale niestety nie było mnie w domu w tym czasie i dziś odebrałam. W kolejnych postach po okresie testowania na pewno pojawi się recenzja.


i taki pocieszający napis na zakrętce od spodu :D






przesyłka z rana poprawia humor :) 
do następnego!




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja polecam tę firmę bez dwóch zdań!
    Wspaniały mają brązer
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy dostałaś i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszałam o tej firmie ale opakowania kuszą aby je przetestować!:)
    Każda paczuszka poprawia nastrój kobiecie!:D

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2 produkty tej marki i jestem b. z nich zadowolona ;-)
    Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie :D
    Nie mogę się doczekać recenzji :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o ciekawie te kosmetyki wyglądają ;) tez uwielbiam odbierać paczuszki z rana <3 http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tych produktach :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze owocnej wspolpracy. Super rzeczy dostalas. Niestety nie slyszalam o tej firmie, ale byc moze sprobuje kiedys ich kosmetyki.

    Zapraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images