back to school

18:16:00

Hejka :*
Dziś witam was z nowym postem. Jak wiadomo każdemu kto jeszcze ma status ucznia, za pół miesiąca zaczyna się nowy rok szkolny. Z dniem 1 września czas przestawić się na poranne wstawanie, zmęczenie po siedzeniu 8 godzin w szkole, u mnie przygotowania do matury, egzaminy zawodowe i to wszystko w jeden rok. Na samą myśl robi mi się słabo, najbardziej mnie cieszy to, że zacznę pisać w zeszytach, od zawsze uwielbiałam początek szkoły gdzie jeszcze starałam się, żeby to wszystko jakoś wyglądało, później już tylko czekać na wakacje. Ja już mogę zastanawiać się nad przyszłością, na pewno nie wiąże jej z zawodem jaki wybrałam w technikum, chciałabym po prostu mieć wykształcenie średnie i moim marzeniem jest wylecieć za granicę :) Kto wie może się spełni. Rok szybko mi zleci i później tylko zacznie się odpowiedzialność. 

Życzę wam udanych dni wakacji :*

KLIIIIIIIIIIIIIK ( BARDZO PROSZĘ O KLIKNIĘCIA :)













You Might Also Like

23 komentarze

  1. Bardzo fajny post, a zdjęcia jeszcze lepsze xD

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja codziennie budzę sie wcześnie wiec nie straszne mi poranne wstawanie do szkoły. Strasznie mi jej brak.
    Pieknie wyszłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi jej brak :)

      A tak poza tym to mogłabym prosić o wstąpienie na mojego bloga? Jestem nowa i chcialabym konstruktywnej oceny od bardziej zaawansowanej blogerki. Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :)

      Usuń
  3. I love your blog a lot and follow your posts. You have a beautiful photos and great posts. Pls, keep in touch, dear. Hope you visit my blog also.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :)
    http://mosionek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet w wakacje budzę się wcześnie :D Gdy już przyjdzie wrzesień to będę żałowała, że przez te 2 miesiące nie spałam do późna. Ja właśnie wybieram się 1 rok do technikum :) Życzę powodzenia w maturze! Będzie dobrze :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście studenci mają jeszcze jeden miesiąc wakacji ;D
    A zdjęcia super, masz piękny kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia i mega figura :)
    Oczywiście dałam klika :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :) Kliknięte!
    poklikasz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do szkoły chodzić mogę ale, właśnie jak wspomniałaś te wstawanie rano. Coś okropnego. Drugą rzeczą której mega nie lubię w szkole, są prace domowe. Czy nie wystarczy siedzenie tam od 8:00 do 15:00? Choć nie przepadam za szkołą, lubię oglądać filmiki i czytać posty z serii ,,back to school''. Ps: Piękne zdjęcia, włosy i oczy :) Pozdrawiam. http://mylifejullia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. z każdym postem uwielbiam Twojego bloga i Ciebie jeszcze bardziej ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczynam nową szkołę, więc nieco się stresuję, ale myślę, że będzie dobrze! :)

    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, uwielbiam panterkę :) Na pewno ten rok będzie ciężki ale trzeba się postarać, żeby był owocny, ja robię sobie postanowienie, że każdy rok ma być lepszy od poprzedniego (nie chodzi wyłącznie o oceny)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ci w czerwonych ustach :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uprzejmie informuje, iż zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz wszystkie informacje dotyczące nominacji. http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :) Twoja szminka jest przepiękna! Te wakacje minęły mi strasznie szybko (jak wszystkie zresztą :D) i jakoś nie uśmiecha mi się powrót do szkoły, ale co zrobić :)

    Zapraszam do siebie
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj dopiero sobie uświadomiłam, że za dwa tygodnie trzeba iść do szkoły. Masakra jakaś! Szkoła to zło. Fajnie by było jakby wakacje trwały wiecznie ;( Ogółem to świetny post, a zdjęcia? Są cudowne! Jesteś strasznie ładna, zazdroszczę urody! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)
    oczywiście poklikałam uczciwie i czy mogłabym liczyć również na Twoją pomoc u mnie ? :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś:)

    Zapraszam do mnie, zrobiłam post z BTS :D
    Jak mozesz skomentuj :*
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ślicznie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuu widzę piękne kocie umaszczenie ;) Chyba nie sugerujesz, że szkoła jest jak dżungla, gdzie przetrwają tylko najsilniejsze drapieżniki? ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images