Warsaw

17:30:00

Dziś mała relacja z mojego pobyt w stolicy, cały tydzień spędziłam z moją najlepszą kuzynką, która robiła mi za fotografa. Przez pobyt byłam zmuszona zaniedbać bloga, ale postaram się nadrobić. Miasto jak miasto, tylko dużo dużo większe od mojego miejsca zamieszkania, dlatego nie byłam przyzwyczajona do takiego tłoku, nigdy nie chciałabym tam mieszkać. Zwiedziłam kilka ciekawych miejsc i dużo galerii handlowych. Czasami pogoda idealnie pasowała na zdjęcia więc udało mi się z tego przygotować post :)

















pozdrawiam :*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Musiało być super! Z resztą widać po zdjęciach. Warszawa to piękne miasto!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie z mojej byłej szkoły dziwnie się na mnie patrzyli jak mówiłem, że jeszcze nigdy nie byłem w Wawie lol
    Fajne zdjęcia :)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam pięknie, cudownie wyglądasz!:)
    http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze Ci sie podobalo w moim miescie. Zapraszam ponownie.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa to super miasto, mieszkam niedaleko i rzeczywiście tłum ludzi jest, ale warto czasem przyjechać i pozwiedzać :)
    Pozdrawiam :*
    >Wakacyjny konkurs! ZAPRASZAM!<

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa jest bardzo ładna ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, ja uwielbiam Warszawę :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia. :) zapraszam do mnie: http://katie-bloog.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!

    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images