say something

17:15:00

Hej ;*
Za jakiś czas postaram się zrobić konkretne zdjęcia, za tydzień 20.07 wyjeżdżam do Warszawy na tydzień więc na pewno zrobię kilka zdjęć, to jest nieuniknione. Póki co zostawiam was z kilkoma zdjęciami w domu, kolejny raz z rzędu..
A dziś jestem ubrana w połączeniu sportowym i eleganckim, ale z racji tego, że nie wychodziłam dziś często z domu to po prost chciałam czuć się wygodnie.

Przy okazji mogę poinformować, że przyszedł mi kombinezon z SHEIN- KLIKKKKK
a tu link do kombinezonu : KLIK

Bardzo proszę o kliknięcia ;*











zapraszam na snapa : ewciakkkk


You Might Also Like

50 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, powodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te leginsy :) Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      czasami można odpocząć od swojego miejsca zamieszkania :)

      Usuń
  3. Kliknęłam we wszystko, masz przepiękne włosy i oczy:)
    Zajrzałabyś do mnie i poklikała w linki od tych dwóch postów: http://monika-haczyk.blogspot.com/2015/07/lace-shorts-set-your-closet-on-fire.html oraz http://monika-haczyk.blogspot.com/2015/07/summer-wishlist-from-lucluc.html ??
    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne zdjecia i zycze w prowadzeniu bloga :)
    zapraszam od mnie sylviasyll13.blogspot.co.uk i moze obserwujemy? :)
    +mam prosbe, moglabys kliknac w linki ktore dodalam w poscie? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Świetnie wyglądasz :) Ten biały kombinezon jest świetny :)
    Poklikane :)
    Będzie mi miło jak i u mnie poklikasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, mam tą samą marynarkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ojoj, kombinezon cudny!!!
    za to perfum... jak dla mnie porażka. Zapach tak bardzo różni się od tego co powąchałam w katalogu,przypominal mi chloe - dlatego się na niego skusiłam,a tu takie rozczarowanie, ble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  8. Jesteś mega śliczna i cudną masz figurę *-* Kliknęłam!!!
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiego używasz tuszu do rzęs i pudru? w sensie jakiej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład Rimmel stay matte, a tusz Eveline ale nie wiem jaki dokładnie, złote opakowanie :) a pder Maybelline stay matte :)

      Usuń
  10. Poklikalam, ładne zdjęcia.
    Proszę poklikaj u mnie w najnowszym poscie
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczną osóbką! A co do kombinezonu to jest genialny, od dawna szukam czegoś w tym stylu, a dokładnie koronkowego :) Poklikane! :D Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu do Warszawy. Kombinezon jest REWELACYJNY:) uwielbiam ten zapach z Avon jeden z moich ulubionych.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta sukienka :) i masz piękne błękitne oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne paznokcie! Świetnie wszystko się na Tobie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny ten kombinezon biały! Ślicznie wyglądasz :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się połączenie eleganckiego ze sportowym,wyglądasz pięknie!
    Od dawna poszukuje szarych legginsów mogłabym się dowiedzieć gdzie je kupilaś? :D
    kliknełam cena to 15$
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kombinezon ♥
    Ja też proszę o kliknięcia w ostatnim poście ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! :)
    Masz piękne oczy *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam wcześniej ten kombinezon i uważam, że jest piękny *_* Co do stylizacji na zdjęciach to uważam, że to fajne połączenie ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ten kombinezon :D chyba też sobie taki kupię ;D Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon piękny - kliknęłam w oby dwa linki. :)

    Pozdrawiam,
    Pluta Klaudia z plutklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. pasują Ci te włosy :)
    zapraszam do mnie :*
    http://eachinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko fajne, ale paznokcie cudne :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. posiadaczko najpiękniejszych włosów i oczu jakie widziałam ;D z każdym postem piękniejesz ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładne oczy
    kombinezon 15.00
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  26. kombinezon prześliczny :)
    kliknęłam w obydwa linki :D

    Zapraszam do mnie www.jvliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images