pink girl

11:45:00

hej ;*

Można powiedzieć, że za nami połowa pierwszego miesiąca wakacji, tak szybko leci ten czas. Teraz głównie cieszy mnie fakt, że znów wróciła do nas pogoda i mogłam iść na zdjęcia. Na sobie mam spodenki z wysokim stanem, wygodne mokasyny i różową przewiewną koszulkę.
Jak możecie kliknijcie mi w link : KLIIIIIK

"cisza, najgorszy moment przed burzącym wschodem"

polecam wam tą piosenkę, nabijajcie wyświetlenia :*













zapraszam na instagrama : INSTAGRAM KLIK

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Też mnie cieszy fakt, że w końcu jest ciepło ♥ Świetne zdjęcia i stylizacja :*
    A może napisałabyś jakiegoś posta typu "20 faktów o mnie"? :) Fajnie by było się czegoś więcej dowiedzieć o Tobie!
    Pozdrawiam i zapraszam nicolenicky.blogspot.com <<<< ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mogę zrobić taki post, pewnie :)

      Usuń
  2. Ale ślicznie wyglądasz ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula, bardzo ci do twarzy w takich kolorach :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię róż ;)

    Piękne oczy ;)

    obs.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia i kolor bluzeczki! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna buzka , piekne cialo ! Super ! :*:*:*
    Ps . Jak zawsze pieknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie masz śliczne, niebieskie oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, cudne włoski :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) bardzo ładnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz piękne niebieskie oczy! Pod kolor paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest ta bluzeczka :) Bardzo ładnie wyglądasz w taki zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja <3
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look! Twoje oczy są tak przepięknie magiczne :) Uwielbiam je!
    *************************************************************************************************************************
    Zapraszam na mój nowy post o "NIEWYMARZONYCH MARZENIACH" :)

    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten czas tak okropnie szybko leci! Już prawie koniec lipca :((
    Świetnie wyglądasz ;))
    kliknęłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images