party

18:11:00

Co nowego ? Postanowiłam założyć sobie fanpage, tu macie link : KLIK FANPAGE <- można polubić i być na bieżąco z nowymi postami + wyświetla się po wejściu na bloga po jakimś czasie :)

Przy okazji proszę o kliknięcia w linki : KLIK 1 i KLIK 2



+ zamówiłam sobie zestaw do robienia hybryd, dziś biorę koleżankę jako króliczek doświadczalny, zobaczymy co z tego wyjdzie, jak ktoś będzie zainteresowany zrobię recenzję dotyczącą lampy i lakierów.

A teraz zapraszam na post, czyli "impreza"?! Są wakacje więc czemu nie, ale nie jestem zwolenniczką tego typu spędzania wolnego czas, wolę posiedzieć gdzieś na mieście z osobami dla mnie bliskimi. Mogę przejść do zdjęć.











You Might Also Like

20 komentarze

  1. Wszystko ładnie,ale ten stanik psuje totalne efekt,nic pasuje,lepiej już wyglądałby czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka :D
    Zapraszam na post, w którym pokazuję jak zrobić bransoletkę z koralików!
    Chętnie przyjmę zamówienia na różne wzory (informacje są na dole posta).
    http://neves-nevves.blogspot.com/2015/07/jak-zrobic-bransoletke-z-koralikow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka idealna na jakies wyjscie :)
    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanpage polubiony! :)
    Wyglądałaś/ Wyglądasz genialnie!
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka piękna, ale ten stanik chyba zepsuł efekt. Do takich najlepszy samoprzylepny :)

    KONKURS --- >>> BEAUTY BEVST <<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sukienka<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie wyglądasz! <3 Fajnie, że założyłaś fp :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, sukienka jest bardzo ładna, butki też :)
    Jestes bardzo ładna i zgrabna :*
    Post o hybrydach mógłby być bardzo fajny :)
    Poklikałam
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadrobiłam chyba wszystkie posty z mojej nieobecności :P Zdjęcia z Warszawy cudowne! Prześlicznie wyglądasz kochana :)
    Widzę duże zmiany na blogu, długo mnie nie było z powodów osobistych, ale wszystko nadrabiam :) Pięknie się rozwijasz!
    www.camesss.pl pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sukienka :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images