09.07.2015

18:26:00

Hej ;*

Ostatnio ciągle dodaje posty, mam nadzieję, że was to cieszy. Lubię tak wejść na bloga i zobaczyć, że liczba obserwujących wzrasta. Dla mnie to ogromna satysfakcja, że to co robię komuś się podoba i wszystko nie idzie na marne. W niedługim czasie postaram się wyjść w plener na jakieś zdjęcia, niestety pogoda mi aktualnie nie podoba. Raz deszcz, raz straszny wiatr, a czasami pojawia się słoneczko, mogłoby zostać na dłużej, ale niestety nie zależy to ode mnie.


"Może świat nie jest dziś już taki sam,
Mówią na to karma, a może liściem targa wiatr"











You Might Also Like

41 komentarze

  1. Fajny post ;p
    A zdjęcia idealne, masz piękną figurę! 😍😚😘

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne wlosy *-*
    zapraszam: http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę ci szorty oblazły byś je do zdjęć chociaż ogarnęła -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia,ostatnie najlepsze :)
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudne włosy :) Zostaje na dłużej :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz swietna figurę. Dobrze ze mas kobiece kształty i noe robisz z siebie tyczki - nie to co poniektóre blogerki.
    Btw bardzo fajna domowa sesja.

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądasz:) cudowny uśmiech i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne, że cieszy! częste posty mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie masz piękne oczy!! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna stylizacja!jesteś strasznie zgrabna i ładna ah :)
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, wyładniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia! *-* masz śliczne włosy! :)
    zapraszam do mnie :)
    http://klaudia-chojnowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodenki! Sama szukam właśnie czarnych z wysokim stanem!
    Cudownie wyglądasz :**
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, jesteś śliczna <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i super top. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja i widzę paznokcie też super zrobione. :)

    Pozdrawiam,
    Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. popracuj bardziej nad estetyką zdjęć (chodzi mi o miejsca , ubiór i make up ) , pare dopracowań i będzie o wiele lepiej .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images