I'm winner!

18:46:00

Jestem zwycięzcą! Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się w ostatnim czasie wygrać aż w dwóch losowaniach i wygrałam sukienkę z Sheinside KLIIIIIK <- , i zestaw LipStar niestety nie pokaże wam teraz efektów bo nie miałam czasu zrobić zdjęć, ostatnie tygodnie wypełnione sprawdzianami, na szczęście czekają mnie od poniedziałku 3 dni wolnego, więc postaram się nadrobić.
Póki co zostawiam was z małą ilością zdjęć, niestety zrobionych w domu, bo sukienka nie pasuje mi do wyjścia na dwór, bardziej zostawiłabym ją z myślą o sylwestrze, ale to jeszcze czas  :) :














Klikajcie i sprawdzajcie też inne nowości : SUKIENKA-KLIK ! :* :*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wygrałam wtedy to rozdanie ze sheinside razem z tobą, ale mi nagroda jeszcze nie przyszła ;/
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje z wygranych i czekam na posta z nagrodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i cudowny post :)
    Obserwuje <3
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka!
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna sukienka do idealnych butów :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images