hello beauty

19:05:00

Dziś mamy boże ciało. Święto, ale również dzień wolny od nauki, dlatego można było wybrać się na jakiekolwiek zdjęcia. Efekt ocenicie sami, dziś zupełnie inny fotograf a nawet dwóch , zapraszam na Instagrama Jagody KLIK !  i Ani KLIK !. W ostatnim czasie bardzo modne stały się lakiery żelowe, sama chciałam spróbować dlatego zamówiłam taki z avonu, pokaże wam efekty. Niestety musiałam pomalować aż 4 warstwy i dalej moim zdaniem nie ma maksymalnego krycia. Przechodząc dziś do stylizacji to mam na sobie coś na cieplutkie dni takie jak ten, czyli :


Czarna sukienka i trampki :)

Przy okazji niedługo pokaże wam stylizację z wygraną sukienką od Sheinside o ile będzie dopasowany rozmiar + pokaże wam działanie LipStar :) (później o szczegółach )




























FOTOGRAFKI : 



zapraszam też na mojego instagrama
KLIK !

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Masz cudowne paznokcie, bardzo udana sesja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjecia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, śliczna sukienka.

    MÓJ BLOG CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka :)
    sama jestem ciekawa tych zeli, moze inna firma niz avon mialaby lepsza jakosc ?

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh te Twoje oczy! :) fajnie wygladasz w tej sukience!
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Sukienka cudna, pięknie podkreśla talię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. idealna stylizacja na letnie dni ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna sukienka, lubię taki krój;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ale przy malowaniu paznokci powinnaś omijać skórki na górze ;)
    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje udanej sesji i bardzo wygodna i dziewczęca stylizacja :)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do obserwowania! (oczywiście Ciebie już obserwuje)

    Zaczynam tworzyć bloga i w razie Twojego wolnego czasu byłabym bardzo wdzięczną za jakieś przydatne porady bądź tez pomoc.
    Bardzo serdecznie zapraszam na mojego Bloga znajdziecie tu wszystko od ciuchów po sport !
    Komentujcie, obserwujcie !!!
    Oczywiście możecie na mnie liczyć bo zawsze oddaje wzajemnością :

    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz! *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska sukienka http://buraczkowawiewiorka.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images