KONKURS!

17:13:00

 ***

 Z okazji tego, że powoli jest Was ze mną co raz więcej przygotowałam dla was mały konkurs. Niestety nagroda będzie tylko dla jednej osoby, która ma szczęście, ponieważ wygrany komentarz będzie losowany przez generator liczb. Mam nadzieję, że zawartość wam się podoba i z chęcią weźmiecie udział w konkursie. Od razu mówię, że wymagania będą minimalne, bo sama wiem jak to się czasami nie chce dodawać banera i klikać milion rzeczy, żeby tylko wziąć udział w konkursie.

** Do wygrania jest perfum 100 ml Cerruti 1881 i Rimmel apocalips (lakier do ust)


WYMAGANIA:
1. OBSERWACJA MOJEGO BLOGA
+ DODANIE KOMENTARZA:

Obserwuję jako : .......... <- wpiszcie nazwę.

+ napiszcie mi co wam się podoba w moim blogu :)

A teraz zdjęcia nagród:







zakończenie konkursu będzie 25 maja, wyniki ogłoszę do dwóch dni po :)

musi być min 50 uczestników żeby rozdanie doszło do skutku.
POWODZENIA :*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Maria Zam
    Podobają mi się zdjęcia :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obs. jako: Sapphire Blog
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoim blogu podoba mi się najbardziej Twój design. Nagłówek jest genialny. To, że dodałaś na niego swoje zdjęcie jest bardzo pomysłowe. Wykonanie też jest świetne :3

      Usuń
  4. Obserwuje jako: Marcia B
    Twój blog jest fantastyczny, śliczne zdjęcia, trafne posty , bardzo ciekawy, przyciąga ;)
    Masz talent do blogowania :)
    Zapraszam również do mnie : http://czarnamamba322.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Julia Black
    Podobają mi się zdjęcia, styl pisania i design :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, i fajny pomysł z tym konkursem c:
    Zapraszam do siebie (dopiero zaczynam);
    http://netexx0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako moniqa
    na twoim blogu podoba mi sie najbardziej wyglad bloga i jakość zdjec i dobry styl pisania :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako : Shiro
    W twoim blogu przede wszystkim podoba mi się jakość zdjęć i nie przekombinowywanie. Mimo, że sama prowadzę bloga o odmiennej tematyce obracam się troszkę w tym gronie lifestyle/beauty. Ostatnimi czasy jest po prostu wysyp ''blogerów'' którzy wrzucają rozmazane zdjęcia marchewki, albo kałuży. U ciebie widać pasję. Krążę po twoim blogu już długi czas i wyjątkowo spodobał mi się post o twoim codziennym makijażu. Jest on przystępny bo a) kosmetyki jakich używasz są dobre, a są na każdą kieszeń i b) nie trzeba być wizażystą by wykonać taki świeży i prosty look.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Mi Lena
    W blogu jaki tworzysz najbardziej podoba mi się jego oryginalność oraz to, że pokazujesz tutaj prawdziwą siebie bez względu na to, jak zostanie to odebrane przez czytelników. Cenię sobie także jego przejrzystość, czytelność i poprawność językową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział! :D
    Obserwuję jako Kamila (już od dawna) :)
    W Twoim blogu podobają mi się Twoje stylizacje i to, że wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą :) No i masz przepiękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jednak się nie skuszę, bo ostatnio wygrałam wiele kosmetyków w innym rozdaniu ;)
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Alicja Paszkowska.
    W Twoim blogu najbardziej podoba mi się to, że nikogo nie naśladujesz i jesteś sobą, co sprawia, że Twój blog jest oryginalny. Masz predyspozycje do bycia modelką. W każdym poście ulegam urokowi Twoich magicznych oczu. Cenię w tobie również to, że nie jesteś "pustą lalą" - posługujesz się poprawną polszczyzną i wydajesz się być inteligentna. Nic tak nie psuje nawet najbardziej wyśmienitego tekstu, jak błędy ortograficzne czy innego typu. Twoje posty są takie, jakie według mnie być powinny, tzn. znakomita jakość zdjęć i nie mniej znakomity i przyciągający uwagę tekst. W blogosferze brakuje prawdziwych blogów, lecz jest kilka osób, które przełamują stereotypy. Jedną z tych osób jesteś Ty. Twoje posty nie są pisane, że tak brzydko powiem od pupci, lecz od serca, co mnie intryguje. :)) Wiele bym dała, by mieć choć w kilku procentach taki wygląd bloga, jak Ty. Rób tak dalej, a zajdziesz daleko! :*
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    PS. Liczę na wygraną. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy konkurs :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images