in my home

09:47:00

Witam ;*


Nie wiem co jest ze mną, ale co raz bardziej zaczyna mnie denerwować to, że nie mam żadnych porządnych zdjęć. Do tego pogoda nie pozwala mi na wyjścia, chociaż w weekend planuję zrobić wreszcie normalny post o ile to co się dzieje za oknem wyrazi zgodę. Mimo tego strasznie ciągnie mnie do wchodzenia tu, pisania postów, dlatego musiałam coś dodać. Wiem, że nie zasługują takie zdjęcia na pochwałę, ale zawsze coś. Najważniejsze są chęci! 

Jutro już mam ostatni dzień praktyk, nie powiem w hotelu praktyki są trochę męczące. Jednak najgorszy chyba będzie powrót do szkoły po miesiącu nie odwiedzania jej. Będę czuła się jak po wakacjach ( totalne lenistwo ), a przecież to już ostatnie dni do wystawienia ocen. Dlatego życzę wszystkim uczniom i uczennicom świadectw z czerwonym paskiem :*


+ założyłam sobie snapa : ewciakkkk












A większość zdjęć zrobiłam tym małym pilocikiem : 



You Might Also Like

44 komentarze

  1. ładne oczka! świetna figura! :)
    http://adrianna-h.blogspot.com/ obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale figura pozostawia dużo do życzenia :)

      Usuń
  2. Masz cudowna figurę, o oczach nie wspomne. Zapraszam do mnie wwwMilenaidzikowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę cudowne oczy :) Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje spodnie, świetnie na Tobie leżą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, najważniejsze są chęci! :) Jesteś śliczna i masz cudowną figurę, tylko pozazdrościć!
    Mi niestety, też pogoda nie sprzyja do zdjęć :( Masakra, byle do wakacji!!
    POZDRAWIAM XO

    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka chudzina :) ja już czuję się jak na wakacjach :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, ze zdjecia są zrobione w domu- są bardzo ładne :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ustawiasz w aparacie zdalne sterowanie i klikasz pilocikiem jakbyś robiła zdjęcie i możesz być w każdym innym miejscu :)

      Usuń
  10. Ładne jeansy! I prześliczne oczy! <3 Tobie również samych szóstek na świadectwie!
    Buziaki, Karolina i Sandra

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny makijaż. Jesteś śliczna. ;)

    Zapraszam :) ---> http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio ta pogoda wariuje! na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia jak była ładna pogoda :0

    http://haniazuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia , cudnie wyglądasz :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo braku fotografa dobrze sobie radzisz ;*
    Ale jesteś szczupła *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tylko tak na zdjęciach się wydaję :D

      Usuń
  16. Taki pilocik to dobra sprawa :)
    Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile zapłąciłaś za pilocik? Do nikonów pozna kupic nieoryginalny za ok 15 zł w prawie kazdym wiekszym sklepie z elektroniką :D
    Mam taki od roku i nadal działa :)
    Dopiero tu trafiłam, szkoda że tak pożno, obserwuje :D Ps. Niedlugo u mnie konkurs z okazji 400 obserwacji !
    andziathere.blogspot.com - moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podam Ci ceny bo kupiłam go w zestawie :)

      Usuń
  18. przepiękna figura, jeju! zapraszam do mnie http://mswierzawska.blogspot.com/2015/05/choies.html :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images