make up

10:23:00

Hej;*
Obiecany post o makijażu, nic trudnego, nic skomplikowanego. Prawie każda z nas się maluję, myślę, że to już weszło wielu osobom w nawyk i nie sprawia nikomu trudności, ale dla tych, dla których jest to trudność pokaże wam jak wygląda to u mnie :)



Z góry przepraszam za dziwne zdjęcia, ale blogger sam mi je jakoś wyostrza.

1. Po pierwsze nakładam podkład, ja robię to pędzelkiem( kwestia przyzwyczajenia)

2. Po drugie dużym pędzlem puder sypki.
|




4. Teraz pora na brwi, moim zdaniem najlepsze są cienie bo się nie rozmazują. Cienkim pędzelkiem aplikuje cień. 




5. Teraz przechodzimy do robienia kresek, mój ulubiony eyeliner: 






7. Teraz czas na tusz do rzęs i już prawie koniec.





8. Jeszcze bronzer i już! Żadna filozofia :)

















You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ale masz piękne oczy! :) Makijaż bardzo ładny, subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety po wielu próbach nie umiem sobie zrobić kreski! :/
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna! :*
    Ja używam tylko korektora, kremu bb i czegos do brwi :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ten puder i podkład, a jestem trochę starsza :) zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za cienie do brwi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tego pudru - świetny jest :)) tylko opakowanie ma kiepskie :/
    Jakiej firmy ten eyeliner? W pędzelku? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, a twój makijaż jest bardzo ładny! :)
    maja-kwiatkowska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna, a twój makijaż jest bardzo ładny! :)
    maja-kwiatkowska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super delikatny makijaż !!
    no i podkład dobry nie powiem nawet bardzo dobry !!
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz śliczne kreski *.*

    rilseee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i ciekawy post, na pewno będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten puder i cienie do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też używam tego eyelinera ;) ale takiej pięknej kreski zrobić nie potrafię ;( http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pewnie umiesz równie dobrą! :)

      Usuń
  14. Piękny makijaż oka! *.*
    Początkowe zdjęcia rzeczywiście są jakoś tak nadzwyczajnie wyostrzone

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż.
    Mam takie pytanko, gdzie kupiłaś eyeliner? :)
    evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo subtelny makijaż ;) chyba bede tu czesciej. Zapraszam do mnie i zostaw slad po soboe

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż i masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images