pink

14:19:00

Hej wszystkim ;*
Widzę, że piszecie mi na asku o tym, że mogłabym zacząć nagrywać filmiki, zaczęłam się nad tym zastanawiać, ale jednak nie,stwierdzam, że nie nadaję się do takich rzeczy. Pozostanę przy zdjęciach. Miałam nagrać post z makijażem, postaram się jutro zrobić go ze zdjęć o ile mi się uda. Codziennie pada deszcz, pogoda doprowadza mnie powoli do szaleństwa, z domu wyjść nie można chyba, że ktoś lubi wracać mokry jak kura :D To już inna sprawa, dla mnie to nie jest dobry pomysł i wtedy lubię sobie posiedzieć w domu, posłuchać muzyki, wypić ciepłą herbatę! Chociaż dziś wzięłam się za sprzątanie, mega sprzątanie bo w końcu na jutro trzeba się przygotować :)




















You Might Also Like

16 komentarze

  1. To prawda, ostatnio ciągle pada. Nie tylko deszcz, ale i śnieg i grad!
    U mnie już na sczęście się wypogodziło, ale do wczoraj to była masakra!
    Też chciałabym pojechać nad morze.
    Jeśli masz chwilkę to byłabym niezmiernie wdzięczna za kliki w serduszka na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę. Chętnie też bym się gdzieś wyrwała, choćby nad polskie morze i odpoczęła.
    Ładne zdjęcia.
    Karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super krajobrazy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze pierwszy raz jestem na twoim blogu i jestem mile zaskoczona :)
    Szczególnie nagłówek rzucił mi się w oczy, cudny.
    Zdjęcia dopracowane, no wszystko cacy ;)
    http://wiu-wiuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne paznokcie! :)

    http://iwona-bloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, uwielbiam twój lakier do paznokci ♥
    bardzo podobają mi się także zdjęcia krajobrazów- masz talent ! ;)

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    proszę o kliki w najnowszym poście, do wygrania post promujący !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne widoki!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images