BUTY?- TO CO KOCHAMY :)

15:02:00

Jako, że zbliża się cieplejszy okres pogodowy to przygotowałam dla was propozycje kilku par butów, które na ten czas będą idealne! 

W tym sezonie na pewno królują buty typu slip-on, które wyglądają tak :





  Znajdziecie je w różnych odcieniach i wzorach na: MERG.PL


Kolejne to nieśmiertelne trampki, do czego ich nie ubierzemy zawsze pasują a do tego są wygodne!




znajdziecie je w różnych odcieniach i wzorach w sklepie: MERG.PL



Wiadomo, że jak pogoda się rozpromienia to co raz częściej ciągnie nas na wieczorowe wyjścia z domu a do tego przydadzą się wysokie buty np: 







Znajdziecie wiele takich, bardziej wyzywających i innych delikatnych na stronie: MERG.PL 






Ostatnio zauważyłam sklep merg.pl i od razu wpadł mi w oko, która kobieta nie lubi butów? :D Ja jeszcze takiej nie poznałam, możemy je kupić tam w bardzo niskim cenach i z ogromnym zaufaniem i gwarancją na dobrej jakości buty. Wysyłka jest w ciągu dwóch dni a jej koszt nie jest duży. Polecam wam wchodzić i zamawiać! Naprawdę warto -> jeżeli chcecie od razu przekierowanie do sklepu klikajcie w linki lub w baner po prawej stronie bloga.
Pozdrawiam :*

+ Jeżeli jesteście zainteresowane programem partnerskim z tym sklepem, lub chcecie trochę zarobić na popularności bloga to klikajcie tu : PROGRAM PARTNERSKI MERG i wchodźcie w zakładkę na samym dole : program partnerski :)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Świetne buty, szczególnie spodobały mi się te pierwsze :) poklikałam, zapraszam do siebie i proszę o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buty, szczególnie spodobały mi się pierwsze propozycje :) Poklikałam i zapraszam do siebie, proszę o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super buty wybrałaś, szczególnie szpilki, poklikane oczywiście i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Buty to zdecydowanie to, co kobiety kochają najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys miałam mozliwosc programu partnerskiego z tym sklepem ale zapomniałam o tym XD
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. slip - ony są na mojej liście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba rodzaje butów uwielbiam!


    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zakochana w slip-onach :)
    Od jutra zaczynamy modową akcję! Dziś/najpóźniej jutro pojawi się post z listą uczestników oraz drobnymi wskazówkami.
    Bądź czujna :) Powodzenia!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. w niedzielę zakupiłam swoje slip-ony i jestem mega zadowolona, taki powrót do szkoły podstawowej trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega te buty ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarąbiste są te buty <3

    http://wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystkie rodzaje butów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne buty :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak każda dziewczyna kocham buty i na pewno skorzystam ze strony <3
    http://julia-duczmal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu uśmiechnęłam się na widok tytułu :-P Moim hitem są właśnie białe trampki bo ze wszystkim wyglądają super :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images