wekeend

18:04:00

Witam was po długiej przerwie :)

Nie było mnie tu spory kawałek czasu, ale przyczyną były wyjazdy, wiosenne przeziębienia i inne sprawy. Teraz postaram się wrócić, pogoda co raz bardziej mnie zadowala, czyli czemu by nie pójść na zdjęcia?! Świetny pomysł! Czekam już na prawdziwą, ciepłą wiosnę, ale to co jest teraz musi póki co wystarczyć. Pokaże wam outfit na zwykły dzień, do szkoły, na spacer, na zakupy gdziekolwiek. Lubię ubierać się tak, żeby czuć się swobodnie, ale i w jakimś stopniu ładnie, kobieco. 
Jak widać na zdjęciach zmieniłam kolor włosów, chciałam blond, ale niestety nie wyszło więc musiałam ratować się ciemnymi. Ja jeszcze nie odpuściłam! dopadnę kiedyś blond :) 

jeansy/ TALLYWEiJL , buty / ccc , kurtka/ cropp , szalik/ cropp 






















POZDRAWIAM :*

ZAPRASZAM NA INSTAGRAMA : KLIK !!



You Might Also Like

38 komentarze

  1. Mnie ten blond również kusi! Chyba w tym tygodniu dopadnę fryzjera! Super pazurki. Moje są strasznie krótkie i łamliwe.
    Buziaki, Karola

    www.thesisterzone,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam CI odżywkę Eveline 8 w 1 :)

      Usuń
  2. super ta kurteczka, uwielbiam kratę jeszcze w takim kolorze dla mnie bomba ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne oczy! Gdzie kupiłaś lakier? śliczny :) na pewno tu jeszcze kiedyś wpadnę a teraz zapraszam do mnie ;)
    http://swiat-moimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś piękna! Super koszula w panterkę. Kocham wszystko co jest w panterke <3 Pozdrawiam :)
    real8life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje ci w nowych włoskach! Świetne spodnie ;)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ładna jesteś wiesz ?! :D ;* a tak poza tym to świetny blog <3

    No teraz to będę częstym gościem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Masz piękne oczy<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazurki :) i ten kolorek <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz! Cudne pazurki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejeju, super koszula, kurtka i spodnie! :)
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? :) Byłoby mi bardzo miło ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurteczka wpadła mi w oko, jest dość nietypowa i to m. in. czyni ją fajną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju kurtka mega ! Nie widziałam jeszcze nigdzie takiej , śliczna jest !
    Zakochałam się normalnie ! :D
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylówka! Kurteczka w kratke genialna :)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. mega paznokcie :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście?
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i paznokcie *-*

    Pozdrawiam :*
    http://eliinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images