arrangements

15:23:00

Hej ;*

Już za kilka dni święta wielkanocne, ostatni weekend przed nimi, czyli czas na porządki i przygotowanie domu. Dużo osób się cieszy, bo jest to kilka dni wolnego od szkoły, zawsze jakiś odpoczynek. Ogólnie czuję, że już niedługo koniec roku, trzeba się spiąć i poprawiać ocenki *oczywiście jeżeli takie są*, przede mną jeszcze miesięczna praktyka i tylko czekać na wakacje. Ostatnio cieszyłam się ze świetnej pogody, a teraz zaczęło padać i oby nie utrzymywało się to zbyt długo, przecież w lany poniedziałek nikt by nie chciał być oblany przez deszcz :D 



A wracając do bloga, to na zdjęciach jestem ubrana w rajstopy, i czarny krótki kombinezon, i do tego kurtka. Pogoda odpowiadała, więc  na zimno nie narzekałam.
Pierw bawiłam się w fotografa, i próbowałam robić coś  ala makro, później wykorzystałam moją kochaną mamę do zrobienia kilku zdjęć : 









teraz moje zdjęcia :)


















INSTAGRAM :KLIK!










You Might Also Like

33 komentarze

  1. fajne zdjęcia! śliczna z Ciebie dziewczyna :*
    zapraszam do siebie:

    www.ankutakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę :) Święta w końcu wolne:) Pięknie wyglądasz:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna już pełną parą :)
    Śliczne zdjęcia :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka ♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne foty<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! :D i fajna ta kurtka/ koszula w czerwoną kratę :)
    bartekrochniak klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, wykonane przez ciebie jak i te na których jesteś. Podoba mi się twój outfit :p
    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia. Pięknie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dobrane ubrania, jednak myślę, że paznokcie w kolorze czarnym bądź czerwonym dodałyby jeszcze lepszego efektu!:)
    Pozdrawiam,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjecia :)
    Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh, nawet nie chcę myśleć o tych porządkach ;__;
    świetne zdjęcia!
    Sliczna jesteś jeju!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna *.*

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kobieta, piękne zdjęcia, cudowny blog ;)
    Z radością dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie;

    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęci :) Po za tym muszę powiedzieć, że jesteś śliczna :) I te delikatne rysy twarzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie czerwony kolor ust :D
    Ładny makijaż :D
    jakoś nie czuje świąt wielkanocnych, haha, ale to mam tak co rok...
    zapraszam do mnie http://iknowtheuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz, ciekawa kurtka :)! masz boskie oczy!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images