Christmas time

18:00:00


Zaczęło się, ostatni weekend przed świętami, czas przygotowań, ubierania choinki, zakupów, czas oczekiwania na wigilię i czas spędzony z rodziną :) Mimo, że tak do tego blisko to bardzo nie mogę się doczekać, uwielbiam robić prezenty. Dziś miałam kupić coś najbliższym, ale jak wyszłam z domu to przeraziłam się tym co zobaczyłam ( deszcz i mega straszny wiatr). Odpuściłam sobie, ale w poniedziałek na pewno wybiorę się na zakupy, a Wy lubicie robić prezenty czy lepiej je dostawać?
Właśnie, dalej kontynuując temat pogody, straszny czas! Zero wyjść na zdjęcia, zero warunków, dlatego na lepsze zdjęcia będzie trzeba poczekać, aż pogoda trochę się poprawi :)))

Pochwalę się nowymi zakupami :)
- wiele czytałam o tej szczotce i musiałam się na własnych włosach przekonać o jej "magicznym" działaniu. Ku mojemu zdziwieniu rzeczywiście jest świetna! włosy są gładkie, aż chce się je czesać, dałam na użycie znajomym i również są takiego zdania :))



-Kolejny zakup to perfum, może któraś z was używała. Wart swojej ceny, kobiecy zapach i przede wszystkim utrzymujący się bardzo długi czas :)



:))))))))))
Już mogę chwalić się pełnoletnością! 




Zabawa jedzeniem :)





WESOŁYCH ŚWIĄT :* 








You Might Also Like

24 komentarze

  1. Śliczne oczy, oj jeśli chodzi o prezenty to kasa popłynęła...ale i tak wolę dawać prezenty niż je dostawać. Dziś musiałam wymienić prezent dla mnie, bo sukienka, którą mama mi kupiła była za mała ciut...ale za to turkusowy sweterek *_* Te zakupy...wymęczą. Heh. Spóźnione życzenia: Wszystkiego czego Twoja dusza pragnie, miłości, świetlanej przyszłości i ''wtyczek'' w Niebie. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz,zazdroszczę tej mega szczotki <3
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Poproś mikołaja o taki prezent :v

      Usuń
  3. też ciągle słyszę o tej szczotce, ale nadal nie wiem czy ją kupić, czy nie;/
    fajny post!

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia - wszystkiego dobrego z okazji 18 urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny torcik :)
    Jesteś bardzo ładna zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki, a to co zrobiłaś z jedzeniem.. ślicznie wygląda ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny tort :)
    Zazdroszczę urody, a te wlosy <33
    duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes sliczna i przy okazji- wszystkiego najlepszego z okazji 18 urodzin. Moje beda za niecaly miesiac ^^

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne oczy :) Wesołych świąt i wszystkiego najlepszego z okazji 18-stych urodzin.
    http://blantt99-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię! Jestem tu nie pierwszy raz! ;) masz mega piękne oczkaa! :) Jejku jak fajnie mieć 18 lat, pozdrawiam życzę wesołych świąt ;) i miłego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękne oczy, a szczotkę muszę wypróbować, jeżeli naprawdę jest taka spektakularna. :D
    No i stu lat życzę!
    zycie-arugureiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zawsze chciałam wypróbować tą szczotkę jestem ciekawa czy by sobie poradziłą z moimi wlosami :)

    Zapraszam na nowy post, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images