something else

15:30:00

Teraz może coś innego, a to dlatego, że póki co pogoda nie dopisuje na zdjęcia. Ostatnio z rana była już minusowa temperatura, przeraża mnie to, ale też przypomina o tym, że już za nie długi czas święta! Zaczynają się powoli i zastanawianie się co dać komuś na świąteczny prezent, macie już pomysły? Teraz najczęściej mam ochotę na mandarynki, one też kojarzą mi się ze świętami. Mam nadzieję, że w tym roku wigilię spędzimy "biało", dobrze by było gdyby śnieg się pojawił :) 

A Wy czekacie na święta?

Dziś post, kosmetyczny!
Wiele dziewczyn ma taki na swoim blogu, więc czemu ja miałabym nie mieć? 

Zabieramy się! :D

i od razu informuje, że jeśli chodzi o pielęgnację twarzy to nie jest to u mnie nic konkretnego, zmywam mleczkiem z ziaji i krem nivea :)




Od lewej:
1. Podkład Rimmel lasting finish 25 hour
2. Róż, natural beauty
3. Naturalna baza pod makijaż KOBO
4. Krem BB z garniera
5. Podkład stay matte Rimmel - NAJLEPSZY
6. korektor, Eveline
7. puder multi mineral, Bell



1. Eyeliner ( niestety nie pamiętam jaka firma, zmazała mi sie) :D
2. Eyeliner ,Eveline
3. Tusz z fają małą szczoteczką CATRICE
4. Tusz z Eveline
5. Tusz podkręcający z rimmela




Do brwi cienie z Essence, lub kredka brązowa :)






1. Mgiełka z Playboya
2.Fcuk Her Anniversary
3. Perfum z arden beauty

To chyba wszystko jeśli chodzi o najważniejsze produkty, jak chcecie zobaczyć coś jeszcze piszcie w komentarzach :)




Buziaczki, pozdrawiam ;*





You Might Also Like

8 komentarze

  1. jaju, ale piękna! *-*
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób poleca te podkłady co tutaj pokazałaś + masz piękne brwi! *.*

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą mgiełkę z playboya, jest świetna.:) Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images