red lips, red nails

19:07:00

Wreszcie miałam troszkę czasu na napisanie postu, zazwyczaj w niedzielę odpoczywam, ale dziś wybrałam się z koleżanką na zdjęcia. Pogoda na pozór dopisywała, ale po 3 godzinach zaczęło się robić strasznie zimno, mimo to dałyśmy radę i zdjęcia wyszły w miarę dobrze :) Już prawie koniec listopada, grudzień zbliża się wielkimi krokami, moje urodziny i przede wszystkim okres świąteczny, uwielbiam przygotowania, kolorowo w sklepach, czuć zapach świat, ubieranie choinki i pięknie ozdobione domy. Później przez wielu wyczekiwany sylwester i czas żeby troszkę zaszaleć. Ja oczekuję najbardziej egzaminu na prawo jazdy, mimo, że mam do tego jeszcze połowę godzin do wyjeżdżenia stresuje mnie to. Na zdjęciach nawet udało nam się przebrać, chociaż zimno było niesamowicie. Ostatnio mam taki okres w życiu, że jestem wreszcie szczęśliwa, może dlatego wszystko robię bardziej z chęcią i mam nadzieję, że dobrze to wychodzi :)

 To czas na zdjęcia: 






















You Might Also Like

29 komentarze

  1. pierwsze zdjęcie jest prześliczne! :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w kucyku:)

    Kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszłaś na zdjęcia :) również lubię tak jak ty zapach tych pięknych świąt :) http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobaly mi sie zdjecia przy graffitti :) cudownie pasujesz do takiego klimatu :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś <3
    kofanaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rtilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie drugie zdjęcie mi się podoba :) ma coś w sobie. Tylko co - haha :)

    Zapraszam do mnie :
    http://naszpatriotyzm.blogspot.com/2014/11/refleksja-alchemik-czyli-wasna-legenda.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają zdjęcia :)
    Są cudowne !
    Będe wpadać częściej
    Mój blog-littlecookes94

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne! Zapraszam do mnie http://allexbllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba czerwona szminka na ustach, ale niestety trzeba mieć do niej białe zęby ktorych ja nie mam :((
    wspaniale wyglądasz, cudowne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz w każdej odsłonie Kochana! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz na każdym zdjęci.Twoje rzęsy są troszeczkę posklejane,ale to chyba wina tuszu.Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images