11.11.14

18:14:00

Dziś jak każdy Polak wie mamy święto narodowe a mianowicie "Święto Niepodległości", jak wiadomo wszystkie sklepy pozamykane, więc trzeba coś wymyślić żeby spędzić jakoś dzień. Moim planem było pójście na zdjęcia i tak się stało, ale ... było dużo argumentów przeciwko:
-rano zauważyłam, że wychodzi mi jęczmień na oku ( od razu wzięłam złoty pierścionek i pocierałam)
- Czułam się strasznie, jakbym miała gorączkę i dalej się tak czuję więc może będę chora
- przez całą drogę do naszego miejsca na zdjęcia leciały mi łzy z oka,
Mimo tego zdjęcia jakoś wyszły!


+ dostałam niespodziankę ze sklepu GIRL PREORDER <------- KLIK , to też pokaże wam w zdjęciach, ostatnio mega wyprzedaże tam są i z tego co wiem do każdego zamówienia są wlepki, powyżej 50 zł już jest gratis płyta więc prezenty są :))


Nie przeciągając przejdziemy do zdjęć :)



Teraz zdjęcia z dziś :)












\







Buziaki, Ewciakkkk ;*













You Might Also Like

28 komentarze

  1. Śliczna koszula!!! Ostatnio uwielbiam je w szczególności :) Za każdym razem miło wchodzi mi się na Twojego bloga :P
    Zapraszam również do mnie! www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień :) ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zdjęcia były robione dwoma aparatami :
      Nikon d3200 i obiektyw 18-105
      Nikon d5100 i obiektyw 18-55
      i połacznie d5100 z 18-105 :)

      Usuń
  5. Sliczny oufit! :) Podoba mi sie twoja koszula!
    Zapraszam; Mój blog - kliknij ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor lakieru do paznokci :)
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne paznokcie! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że pierwszy :) dziękuję ;*

      Usuń
  9. Piękne, jesienne zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja. Koszula pasuje ci do oczu heh
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie napisane. Bardzo ladnie wygladasz na tle tych lisci ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszły naprawdę bardzo ciekawie, a Twoje oczy są hipnotyzujące.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images